Бізнес

Життя на роботі

  • Як підвищити працездатність? 7 секретів, дізнавшись які, ви все встигатимете
    Як підвищити працездатність? 7 секретів, дізнавшись які, ви все встигатимете
    Цілий день сидите за столом не відриваючи погляд від комп’ютера і все одно нічого не встигаєте? Не переймайтесь! Є 7 способів зробити свій день продуктивнішим.
  • Чому мене ненавидять на роботі? 7 звичок, які можуть зруйнувати стосунки з колегами
    Чому мене ненавидять на роботі? 7 звичок, які можуть зруйнувати стосунки з колегами
    Вам не комфортно у колективі, хоча саму роботу ви любите? Ймовірно, прочитавши цю статтю ви більше не ставитимете собі питання: «Чому мене ненавидять на роботі?».
  • Як прокинутися з хорошим настроєм? 5 правил хорошого ранку
    Як прокинутися з хорошим настроєм? 5 правил хорошого ранку
    Як приходити на роботу з гарним настроєм? Це питання турбує чи не кожну другу людину, яка працює. У статті ви знайдете декілька порад щодо того, як легко прокидатися та починати робочий день енергійно та радісно.
  • Кабінет VS оpen space: як поліпшити відносини в колективі
    Кабінет VS оpen space: як поліпшити відносини в колективі
    Формування іміджу відкритості та лояльності до співробітників як частини корпоративної культури в світовому бізнес-співтоваристві далеко не новий тренд. Все більше керівників розуміють, що персоналу важливі спілкування і підтримання соціальних зв’язків.
  • Як працювати з некомпетентними колегами
    Як працювати з некомпетентними колегами
    Через них проекти не здаються вчасно, а ваша команда отримує догану. Їхні помилки вам доводиться виправляти, затримуючись на роботі. Ви не перестаєте дивуватися: хто їх найняв. Що робити, якщо в офісі завівся «непрофесіонал»?
  • Як припинити відчувати себе перевантаженим роботою?
    Як припинити відчувати себе перевантаженим роботою?
    Ви звалюєте на себе непосильну ношу з мільйона справ. Кожен день. Через це ви постійно виснажені, хоча знайомі цього не помічають. Ось десять рекомендацій, як впоратися з перевантаженнями на роботі і хронічною втомою.
  • «Я закоханий у свою роботу»
    «Я закоханий у свою роботу»
    Або 10 ознак того, що ви займаєтеся улюбленою справою 40 років працювати на одному заводі? Так, у радянські часи це було прийнято. Сьогодні часи змінилися. Будь-яка людина може прокинутися вранці і прийняти сміливе рішення – змінити все. А почати, звичайно, з професії. Але як зрозуміти, що вибрана робота дійсно твоя?
  • «Хліба та видовищ!», або Як відвернути увагу співробітників від кризи і грошей
    «Хліба та видовищ!», або Як відвернути увагу співробітників від кризи і грошей
    Усіх не звільниш, а співробітники все одно будуть вимагати підвищення зарплати, «бо криза на дворі». Тому ті, у кого грошей на індексацію немає, активно користуються досвідом римських імператорів.
  • Сидяча робота: як швидко вона нас вб'є
    Сидяча робота: як швидко вона нас вб'є
    Сучасна людина сидить в середньому приблизно 9 годин на добу: за обіднім столом, в офісі, за кермом, у кріслі перед телевізором або з планшетом в Інтернеті. Цивілізація змушує нас сидіти – не вимагає полювати, працювати в полі, рятуватися втечею від сусідніх войовничих племен або нападати на них. Природа ж дала людині ноги, щоб ходити. Тому сидячи, ми вбиваємо своє тіло на 40% швидше, ніж стоячи. Допомогти тілу нескладно – просто менше сидіть.
  • П'ять видів брехні, які ви можете почути під час пошуку роботи
    П'ять видів брехні, які ви можете почути під час пошуку роботи
    Коли ви йдете на співбесіду, вас не полишає відчуття того, що ви всього-на-всього один із багатьох. І що з того? На планеті сім мільярдів людей, але вони – не ви. Приймайте пропозицію про роботу тільки від тих, хто цінує ваші таланти. Не ведіться на брехню.
  • Успішне проведення співбесіди зі сторони роботодавця
    Успішне проведення співбесіди зі сторони роботодавця
    Мета проведення співбесіди– отримання достовірної оцінки кандидата на відповідність посаді, на яку він претендує. За підсумками співбесіди ви повинні зробити формальну оцінку кандидата. Оцінити кандидата можна за трьома класичним критеріям
  • Десять типів працівників, яких потрібно звільнити негайно
    Десять типів працівників, яких потрібно звільнити негайно
    Визнайте, що були випадки, коли ви приймали невдалі рішення під впливом конкретної людини.Тож настав час з ним попрощатися. Коли хочете побудувати серйозний бізнес, треба дуже обережно ставитися до того, з ким ви працюєте. Ось десять типів людей (як працівників, так і клієнтів), яких потрібно уникати, якщо ви розпочинаєте бізнес.
  • Постійна зайнятість: модний культ або дорога в прірву?
    Постійна зайнятість: модний культ або дорога в прірву?
    • Ви тільки прокинулися, а вже впевнені, що запізнилися? • Ви не пам'ятаєте, що їли на сніданок? • Ваш мобільний розряджається в середині дня? • А ввечері список справ тільки збільшується? Якщо на більшу частину цих запитань ви відповіли «Так», значить давно вступили в клуб постійно зайнятих. Питання тільки в одному: вітати вас або умовляти повернутися… назад у життя.
  • Типові помилки домашнього бізнесу
    Типові помилки домашнього бізнесу
    Ви вирішили працювати на себе? Стати фрілансером? Вітаємо. У вас немає керівника. Це добре. Але чи зможете стати для себе гідним шефом? Це питання. Існують класичні помилки, які допускають люди, починаючи власну справу в затишній атмосфері. У себе вдома.
  • Співбесіда з роботодавцем: найпоширеніші помилки
    Співбесіда з роботодавцем: найпоширеніші помилки
    Про правильне поводження на співбесіді з роботодавцем написано гори літератури. Ми спробуємо піти від зворотного – розглянемо 10 найпоширеніших помилок, що здійснюються кандидатами на співбесідах, і наведемо рекомендації, як можна своєчасно їх виправити.
  • Що подарувати шефові?
    Що подарувати шефові?
    Керівники цінують увагу і творчий підхід. Замість банального настільного набору (не дай Боже, десятого), проявіть фантазію.
  • Як домогтися ефективності від персоналу?
    Як домогтися ефективності від персоналу?
    Не секрет, що розвиток бізнесу безпосередньо залежить від професіоналізму та ефективності персоналу, тому однією з головних проблем, що стоять перед керівництвом, є реалізація кадрового ресурсу на благо організації.
^ Наверх