14 Квітня 2019
Новини

«Укрзалізниця»: що зможуть замовити пасажири в онлайн-сервісі

«Укрзалізниця»: що зможуть замовити пасажири в онлайн-сервісі

В «Укрзалізниці» планують значно розширити функціонал онлайн-сервісів для пасажирів і вантажних клієнтів.

У споживачів з'явиться можливість замовити і оплатити послуги, які раніше не надавалися через інтернет – повідомляє прес-служба «Укрзалізниці».

Серед послуг, які можна буде оформити онлайн - замовлення на групові перевезення пасажирів, замовлення вагона з місцями для людей з інвалідністю, замовлення перевезення машини в вагоні-автомобілевозі.

Крім того, перевізник планує ввести послугу «лист очікування». За допомогою даного сервісу пасажири зможуть отримати повідомлення, коли в продажу з'являться потрібні їм квитки.

Клієнтів з сектора вантажних перевезень теж не образили. Компанія планує, зокрема, провести істотний реінжиніринг процесу планування вантажних перевезень, що дозволить відійти від традиційної системи місячного планування до системи управління замовленнями на період фрахтового року.

 «Завдяки цьому клієнти зможуть самостійно управляти замовленнями і нести встановлену відповідальність, в тому числі і фінансову. Крім цього, в планах компанії - розширити спектр додаткових послуг, що надаються клієнтам для організації вантажних перевезень. Зокрема, з'явиться можливість замовити тягу або «нитки графіка», - розповів керівник «Укрзалізниці» Євген Кравцов.

Онлайн-сервіси компанії з продажу квитків користуються все більшим попитом серед пасажирів. Так, в 2018 році близько 50% від загальної кількості проданих квитків пасажири замовили через інтернет. А з січня 2019 року в тестовому режимі на сайті перевізника з'явилася продаж пільгових квитків через інтернет для людей з інвалідністю.

Друзі! Підписуйтесь на наш канал в Telegram та сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: суспільство, Україна, укрзалізниця, сервісний центр
В тему