21 Лютого 2019
Новини

Світові бренди відмовилися від реклами на YouTube через дитяче порно

Світові бренди відмовилися від реклами на YouTube через дитяче порно
Компанії Disney та Nestle відмовилися від реклами на YouTube у зв’язку зі зростанням популярності відео з можливими ознаками дитячої порнографії на відеохостингу.

Також від розміщення реклами на ресурсі відмовився розробник Fortnite Epic Games та німецький виробник їжі Dr. August Oetker, - «Громадське».

Блогер Метт Уотсон 17 лютого виклав відео, у якому продемонстрував, що завдяки алгоритмам YouTube педофіли можуть спілкуватися один з одним, обмінюватися контактною інформацією та посиланнями на дитяче порно. Він виявив, що в коментарях під роликами дітей деякі користувачі вказують таймкоди, де діти приймають пози, які можна інтерпретувати як непристойні. Алгоритм відеохостингу працює так, що натиснувши на кілька подібних відео, користувач отримає у рекомендаціях тільки схожі ролики.

В YouTube зазначили, що вже працюють над вирішенням проблеми. 

«Будь-який контент, зокрема й коментарі, який наражає на небезпеку неповнолітніх, заборонений на YouTube. Ми негайно вжили заходів: видалили акаунти й канали, повідомили про незаконну діяльність влади й відключили коментарі, які порушують правила ресурсу» — зазначив представник YouTube.

Платформа також планує відшкодувати рекламодавцям гроші, які вони вже витратили на рекламні відео з неповнолітніми. За даними YouTube, за останні 60 днів такий рекламний бюджет склав 8 тисяч доларів.

Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: Світ
В тему