«Найліпша реклама»: завдяки Зеленському в Києві вдвічі виросли продажі шаурми
Через репліку нового президента, що йому «Київ пахне шаурмою», продажі рулетів із начинкою в столиці виросли як мінімум у два рази.
Після того як президент Володимир Зеленський щонайменше двічі згадав шаурму у своїх дописах в соцмережах, продажі цього фаст-фуду злетіли в столиці до небес, інформує видання «Страна.юа».
Про це кореспондентам повідали київські власники кіосків із шаурмою, які вдячні новому гарантові а таку несподівану підтримку і називають це «підтримкою малого бізнесу в дії».
«За останні кілька днів продажі шаурми виросли як мінімум удвічі», – радіють шаурмісти. Втім, на відсутність покупців вони і раніше не скаржилися. А за рентабельністю скромненька ятка із шаурмою дасть фору елітному ресторану в центрі Києва.
Коли у тебе напружений графік, шаурма може бути рішенням. У цьому, як бачите, немає нічого страшного, незручного і тим паче – ганебного. А ще – допомагає не «забронзовіти», не відриватися від людей. Для тих, хто у владі, це корисно. Рекомендую! #ШаурмаТакШаурма pic.twitter.com/LEmQe6USM8
— Володимир Зеленський (@ZelenskyyUa) 29 травня 2019 р.
Тим часом знавці ринку вуличної їжі стверджують, що ця страва нині проходить той же шлях, що свого часу японські суші, тільки у висхідному напрямку: «Суші спочатку вважалися елітними і дорогими, а потім перейшли в мас-маркет. А шаурма з вуличної їжі стає ресторанною», – прокоментували експерти видання.
Нагадаємо, Зеленський нещодавно, вітаючи киян з днем міста, нагадав про «запах квітучих лип і шаурми біля метро», з якими у нього асоціюється столиця. А пізніше і сам заїхав по шаурму на заправку, виклавши в соцмережах селфі із характерними рулетиками з лавашу.
Для продавців шаурми кращої реклами годі придумати. Фастфуд, який донедавна вважався перекусом сумнівної якості, раптом став не тільки «нормальною», а й «модною» їжею.
Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.