Поради

Макіяж і косметика, які вийдуть з моди в 2018 році

Макіяж і косметика, які вийдуть з моди в 2018 році

Мода – наймінливіша річ у світі. Більш мінлива хіба що мода в макіяжі: сьогодні популярні брови «тоненькі, як ниточки, здивовано підняті», а завтра – «моноброви», як у Фріди Кало. Тож які косметичні тренди забудуться в 2018-му?

 

Очі та брови

 

Перш за все слід зазначити, що найголовнішим б’юті-трендом року були не власне косметичні тенденції, а «діджиталізація процесу», захоплення соціальних мереж виробниками засобів макіяжу і догляду за шкірою. «Завдяки Інтернету і соцмережам споживачі стали більше уваги приділяти інгредієнтам, цікавитися різними способами використання косметики, дізнаватися про нові бренди», – стверджує генеральний директор марки Caudalie Олександр Зандфос.

Так, найбільше цікавив дівчат у 2017 році розтиражований в Instagram тренд макіяжу очей – так звані «котячі стрілки», які кокетливо розтягують природний розріз очей в напрямку скронь. Стрілка варіюється за товщиною: на повіці вона ширша, за межею зовнішнього куточка ока – тонша і злегка загинається вгору. Як відзначають міжнародні візажисти марки Clinique Деміан Гароззо і Флоррі Вайт, важливо, проводячи таку стрілку, чітко узгоджувати її з формою ока. Якщо в майбутньому році стрілки залишаться в моді, то варто попрактикуватися в тому, як їх малювати: спочатку, для тренування, олівцем для повік, а вже потім ідеальним «стрілочним» інструментом – лайнером-фломастером з тонким пензликом. Можливо, після тренування «котячі стрілки» виглядатимуть краще, ніж у більшості дівчат з Інстаграму в 2017 році.

За популярністю в Instagram зі стрілками можуть посперечатися хіба що брови, чіткі в усіх сенсах: їх навіть називають «інстаграмними». Іноді це просто-таки курйози, на кшталт брів-новорічних ялинок. Але в загальному і цілому в доглянутих бровах немає нічого страшного, хоча, як і в усьому, тут важлива міра. «Інстаграмні» брови, фізично залишаючись у жорсткому контурі з повним затушовуванням спеціальними олівцями та іншими засобами, ідеологічно виходили за всі можливі рамки гарного смаку. В особливо важких випадках здавалося, що брови вимазані вугіллям або ваксою.

Візажисти відзначають, що якщо комусь усе ж захочеться і в 2018 році зробити такий мегаакцент на обличчі, потрібно обов’язково приділити увагу точному підбору тону обличчя й акуратному макіяжу вій. «Очі доведеться акцентувати по повній програмі», – стверджують Вайт і Гароззо, додаючи, що губи краще залишити нейтральними: з яскравою помадою на додачу такий макіяж виглядатиме як сценічний грим.

Третій хіт макіяжу очей-2017 – надзвичайно яскраві кольорові або монохромні тіні для повік у стилі smokyeyes, які наносять буквально до брів, і кольорова туш. «Червоний, оранжевий, зелений або синій – колір неважливий, головне, щоб він виглядав якомога яскравішим на будь-якій частині обличчя, – коментує цю тенденцію Сергій Наумов, візажист і засновник косметичного бренду Sergey Naumov. – Дійшло навіть до техніки, коли одне око нафарбоване червоним, а друге – зеленим або будь-яким іншим кольором». До речі, в догляді за віями теж був власний тренд, так звані «павукові лапки» – їх роблять тушшю із щіточкою, що розділяє.

Апогей яскравості в макіяжі очей – ті ж smokyeyes, але з ефектом металік. «Використовувалися різні текстури від прозорих до щільних, а також блискітки-гліттер, – розповідає візажист Dolce&Gabbana Ірина Бочкова. – Щоб підкреслити глибину кольору очей, на середину рухомої повіки наносилися тіні з ефектом металік». На думку фахівця, це «надавало погляду загадковості й магнетизму» – але, зрозуміло, тільки якщо очі фарбував професіонал.

 

Губи і вилиці

 

У 2017 році у б’юті-блогерок і їхніх послідовниць у моді були «губки бантиком»: гіпертрофований, чітко виражений контур верхньої губи. Застосовувався для будь-яких губ, як пухких, так і вузьких, і що вужчими були губи, то пишнішим бантик. Деміан Гароззо запевняє, що такі губи добре виглядали не тільки з яскравими, але і зі світлими тонами блисків і помад: рожевим, вогненним, яскраво-червоним. «Винні, пурпурні, темні відтінки в поєднанні з формою бантика виглядали занадто драматично, а найчастіше без смаку», – констатує фахівець. Зате ці тони лідирували у ще одному трендовому варіанті макіяжу губ – матовою помадою і для денного, і для вечірнього виходу. «Сливові відтінки, а також уся палітра ніжно-бежевих аж до коричневого використовувалася для створення ефекту «зацілованих губ», – розповіла Оксана Комарова, експерт марки Bourjois. – Контур губ розтушовувався подушечками пальців, без остраху вийти за контур».

На думку Деміана Гароззо і Флоррі Вайта, втім, контуринг поступився місцем стробінгу і потім хромінгу. «Стробінг – легке, майже непомітне висвітлення (найчастіше використовуються не мерехтливі текстури, а просто більш світлий відтінок консилера), – пояснюють експерти. – Хромінг характеризується більш яскравими акцентами на виступаючих частинах обличчя, в ньому має бути сяйво. Це сяйво помітне на вилицях, під бровою, над верхньою губою, на спинці носа і, головне, на його кінчику».

Крім сяючого кінчика носа, візажисти відзначають у 2017 році «новий старий тренд», що був на піку моди в 1980-і, – драпінг. Рум’яна наносять на верхню частину скули, переходять до зовнішнього куточка ока і розтушовують до скронь. «Якщо в 1980-і цю техніку доповнював у цілому дуже яскравий макіяж всього обличчя, то в 2017 році драпінг був головною домінантою в образі: абсолютно нюдовий, монохромний макіяж з акцентом на яскраві рум’яна», – розповідає Ольга Романова.

 

Тон обличчя і догляд за шкірою

 

Серед трендів-2017 у підборі тону обличчя західні візажисти вказують на так званий SunStriping ( «Поцілунок сонця»): скульптурування обличчя бронзувальними засобами, імітація природної засмаги. Бронзаж наносили просто смугами на вилиці, але щедрою рукою – по широкій горизонтальній лінії, захоплюючи ніс і всю верхню частину щік, а то і верхню частину лоба. В ідеалі така техніка повинна була імітувати «природний малюнок засмаги на обличчі, надаючи йому суперсвіжого, пляжного вигляду». Однак невмілі руки початківців часто перетворювали витончений «поцілунок сонця» в результат експерименту гримера в шкільному драмгуртку.

Значно менш травматичним був монохром – макіяж усього обличчя в різних відтінках одного тону. На повіках розтушовували зі змінною інтенсивністю тіні одного відтінку – наприклад блідо-рожевого, персикового, бежево-карамельного. В тон їм підбиралися рум’яна і помада. За словами Ольги Романової, це один з її улюблених трендів 2017 року. На щастя, він подобався не тільки професіоналам, але і любителям: при мінімальних навичках макіяжу спотворити себе таким способом практично неможливо, навіть якщо ти не візажист.

Не можна не відзначити, що якраз ось цей останній тренд виглядає здоровим і корисним, і було би непогано, якби він зберігся і в 2018 році.

Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: Стиль, краса
В тему