Чому небезпечно постійно полювати за знижками: пояснення маркетолога
Постійне «полювання за знижками» може привести до втрати часу, сил і грошей.
Про це заявив доцент кафедри маркетингу економічного університету Микола Перепьолкін.
Виробники намагаються заманити покупців у магазини знижками і тим самим отримати ще більше вигоди, нагадав маркетолог. Мета продавця - збути додаткові партії товару і збільшити охоплення споживачів. Покупець отримує вигоду, набуваючи річ за низькою ціною. Проблема виникає в разі неконтрольованого або неусвідомленого споживання.
«Розумна економія перетворюється в одержимість, коли придбання стає самоціллю, а саме задоволення потреби йде на другий план», - пояснив він небезпеку «полювання за знижками».
Купівля зайвих товарів за низькою ціною або придбання чогось поза рамками бюджету або рівня доходів - нераціональні і призводить до сумних наслідків, упевнений фахівець.
На думку маркетолога, зазвичай куплені таким чином товари виявляються не найбільш потрібними. В результаті людина набиває холодильник зайвими продуктами, прибирає в шафи одяг, який не носитиме. У виграші залишається тільки виробник.
«Ви втрачаєте можливість використовувати свої кошти більш ефективно, витрачаєте сили і час на безглуздий шопінг», - резюмував фахівець.
Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.