У Володимирі-Волинському через спалах коронавірусу з 15 червня не працює банківська установа.
Спеціаліст із комунікацій "ПриватБанку" у Волинській області Анджела Дзіндзюра у коментарі БУГу пояснила, що таке рішення прийняли, аби убезпечити здоров’я як працівників, так і клієнтів.
“Це не забаганка "ПриватБанку", нам це теж не вигідно, адже ми несемо фінансові збитки. Але ми прийняли це рішення, аби убезпечити наших співробітників і наших клієнтів теж. Адже площа цих відділень не дозволяє обслуговувати відразу декілька осіб і люди скупчуються за дверима. Ми дбаємо про своїх співробітників і наших клієнтів, а також про їхнє здоров’я, саме тому й закрили усі відділення нашого банку”, – зазначила Дзіндзюра.


Вона запевнила, що усі послуги клієнти "ПриватБанку" можуть отримати в онлайн-режимі. Під час карантину банківська установа навіть запровадила віртуальну платіжну картку, яку можна оформити самостійно через термінал.
“Наші клієнти можуть отримати усі необхідні їм послуги в онлайн режимі через Приват24. Також працюють наші банкомати і термінали, в яких теж можна здійснити до 70% усіх банківських послуг. Навіть оформити банківську картку можна онлайн. Це йде віртуальна Digital картка якою можна розраховуватися, здійснювати платежі і оплати в інтернет-магазинах”, – зауважила Дзіндзюра.
Відділення "ПриватБанку" у Володимирі-Волинському будуть зачинені доти, доки в місті не покращиться епідеміологічна ситуація.
Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.