НУШ: результати реформи
Про підсумки і плани НУШ повідомляють у відповідному міністерстві.
Експертка МОН розповідає, як відбувалося втілення реформи в життя, які є перші результати і зміни, яких варто очікувати у 2019-2020 навчальному році, пише Всеосвіта.
Рік тому стартувала реформа Нової української школи, яка охопила понад 4 млн учнів з усієї України.
Реформа – це 16 тисяч шкіл, це 450 тисяч учителів і 4 мільйони школярів. А якщо ви подивитеся взагалі, кого стосується ця реформа, то вона зачіпає інтереси і охоплює 65% населення України, – зазначила Лілія Гриневич.
Незважаючи на те, що сьогодні понад 90% людей обізнані з НУШ, у суспільстві досі існують певні акценти і стереотипи, які варто розвінчати. Про успішне впровадження реформи в початковій школі, формувальне оцінювання, створення освітнього простору, зміни у Держстандарті тощо – більш детально розповіла Олена Олегівна Лінник – державна експертка експертної групи з питань забезпечення якості освіти директорату дошкільної та шкільної освіти МОН, докторка педагогічних наук, доцентка.
Концепція НУШ створена в 2016 році – це ідеологічний документ, в якому закладені ідеї, основні підходи, на якому має базуватися школа. Це школа, в якій є доступ до якісної освіти, педагогіка і партнерство. Це автономна школа, де вчителі мають свободу у навчанні і вихованні учнів. Лише ідеологічного документу недостатньо. Основна складність полягає у реалізації реформи. Щоб ЗУ «Про освіту» запрацював на повну силу, потрібно ще чимало нормативно-правових актів.
Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.