Поради

Вчені розкрили механізм сексуального бажання

Дослідники з Німеччини і США виявили популяцію нейронів в гіпоталамусі, яка регулює бажання вступити в статевий акт.

Стаття вчених опублікована в журналі Nature.

Гіпоталамус - невелика область в проміжному мозку - відповідає у людини за багато спонукань, в тому числі за голод, спрагу і бажання лежати. Дослідники з Вюрцбургского і Гарвардського університетів в експериментах на мишах виявили, що прагнення спаровуватися у мишей контролюється особливою популяцією нейронів, що стимулюють викид дофаміну - «гормону задоволення» - в медіальній преоптичній області гіпоталамуса.

Її викликає цим активація сигнальних шляхів у відповідальному за спаровування нейронному контурі лежить в основі безперервного посилення бажання спаровуватися.

Вчені показали, що штучна стимуляція або пригнічення цієї популяції серйозно впливала на сексуальне бажання. Результати дослідження пояснюють, чому на нього впливають деякі ліки, зокрема селективні інгібітори зворотного захоплення серотоніну (до них належать багато антидепресантів).

На думку авторів роботи, підвищений рівень серотоніну «гальмує» пов'язані з допаміном сигнальні шляхи, тим самим знижуючи лібідо.