Пошиття або прокат карнавальних костюмів для вечірок і корпоративів
Вигідний і творчий бізнес, особливо перспективний у передноворічний і різдвяний періоди, – пошиття дорослих і дитячих паті-дрес. Як створити свій бізнес з їх пошиття, у скільки це обійдеться, а також з якими компаніями варто «дружити».
Що може стати затребуваним: театральні та історичні костюми; шоу-костюми; аксесуари, взуття, ремені та пояси, головні убори, бутафорська зброя, прикраси, перуки, штучні квіти, аквагрим. Особливої уваги заслуговують карнавальні маски, оскільки останнім часом вважаються мало не обов'язковим елементом будь-якого новорічного дрес-коду.
Ціновий діапазон у цьому бізнесі досить великий. Переглянувши чимало оголошень з оренди святкових костюмів, ми виділили такий ціновий діапазон: від 200 грн (дитячий костюм сніжинки, за приватним оголошенням) до 1000 грн (жіноче оксамитове плаття для балу-маскараду, за приватним оголошенням).
Для початку домашнього бізнесу з пошиття та прокат карнавальних костюмів пройдіть наступні чотири кроки:
• Розпишіть первинні витрати: що потрібно купити для повноцінної роботи, які матеріали будуть необхідні в першу чергу і у великих кількостях, придбайте хорошу швейну машинку і всі додаткові інструменти. Закладіть заробітну плату двох швачок, мінімум, на перші півроку.
• Проаналізуйте ринок збуту і приблизну кількість костюмів, які потрібно (для початку доречно обмежитися 10-15 видами костюмів, в кількох розмірних варіантах кожний).
• Розплануйте робочий день, скільки часу в день ви зможете приділяти роботі і скільки костюмів на тиждень / на місяць будете шити.
• Поверніться до планування капіталовкладень, врахуйте рекламу, бухгалтерські розрахунки та податки. Пам'ятайте: якщо бізнес почне рости, вам необхідно буде оформити офіційні папери, стати приватним підприємцем, виплачувати податки і вести бухгалтерський облік. Закладіть вартість створення сайту, його розкручування і підтримання на плаву перші місяці. Врахуйте вартість оренди торговельної точки.
Увага: у кризу закрилося багато ательє, і вони поступово позбавляються від б/у техніки. Звертайте увагу, скільки часу і в якому режимі на обладнанні працювали (природно, не варто купувати машини, що випробували на собі велике навантаження у великому швейному цеху. Співвідношення ціни і якості найбільш оптимальні в японських виробників.
Таким чином, ваш бізнес буде приносити дохід не тільки у святкові дні, але й у будні. Так, наприклад, ви можете надавати найширший спектр послуг з пошиття одягу, який не потребує значної підготовки.
Деякі нюанси, які варто прописати для клієнтів у правилах прокату:
• Костюм, який сподобався, варто бронювати заздалегідь, залишаючи аванс (він же стане і заставою) у розмірі 50% від вартості прокату (у святкові дні його вартість збільшується). У разі, якщо аванс менше від вартості костюма, клієнта потрібно просити залишати паспортні дані;
• Варто окремо прописувати ціну прокату костюмів у святкові дні (23 лютого, 8 Березня, Хелловін, новорічні свята) і в інший час (на 20%-30% менше);
• У разі неповернення костюма в термін з клієнта стягується штраф за простій.
Зазначимо, що в середньому, період амортизації дитячого костюма – близько 15 чисток, її вартість краще закласти відразу в ціну прокату: клієнти все одно намагаються повертати не дуже чисті сукні.
Звичайно, в процесі розвитку бізнесу, вам не обійдися без маркетингових ходів, спрямованих на залучення й утримання клієнтів. Як стверджують оператори цього сегмента, має сенс співпрацювати з інтернет-проектами та іншими ЗМІ тільки на основі бартеру: з їх боку — матеріал, з вашого — безкоштовна оренда костюмів на їх корпоративи або приватні вечірки журналістів, сайт-мейкерів.
Постарайтеся налагодити постійний зв'язок з дитячими установами, дружите з фірмами, які займаються організацією дитячих свят і центрами дитячої творчості.
Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.