30 Березня 2020
Новини

Лижуть унітази, дверні ручки, поручні: у світі новий небезпечний флешмоб Coronavirus Сhallenge

Лижуть унітази, дверні ручки, поручні: у світі новий небезпечний флешмоб Coronavirus Сhallenge

Небезпечний Coronavirus Сhallenge почався в TikTok, і хоча соцмережа видаляє подібний контент, з'являються нові ролики. На відео люди облизують різні предмети: дверні ручки в автомобілях, товари на полицях супермаркетів, навіть унітази в громадських місцях - і викладають відео про це в соцмережі, в першу чергу в TikTok.

Почала цей челлендж «інфлюенсерка» Ава Луїс, яка виклала в TikTok відео під назвою Coronavirus Сhallenge, в якому вона облизує унітаз в літаку. Відео виклали 14 березня, вона запостила його в Twitter, і 28 березня у нього було понад 600 тисяч переглядів. Ролик супроводжувався коротеньким текстом: «Будь ласка, ретвітніть це, щоб люди дізналися, як правильно дотримуватися санітарних норм в літаку», пише «MEDIASAPIENS».

Пізніше Луїс розповіла газеті Metro, що записала відео через те, що «справжня знаменитість — вона, але коронавірус отримує в рази більше реклами, ніж вона», і Луїс від цього «втомилася».

«Втомлена» дівчина була першою в низці великої кількості користувачів соцмережі (в основному це підлітки і молоді люди), які підхопили челлендж. З'явилися ролики, на яких люди облизують різні предмети: поручні в метро, дитячі гірки та батути, клавіатури ноутбуків і інші гаджети, і навіть електричні розетки. Один британський користувач записав три різних ролики, де облизував ручку дверцята машини, самокат і інші предмети. Відео зібрали більше пвітора мільйона переглядів. І хоча соцмережа TikTok, пише Daily Mail, заявляла, що видаляє подібний контент, ролик Ави Луїс доступний - як і свіжі ролики, на яких молоді люди облизують один одного або розмазують по обличчях один одного слину.

Скільки саме користувачів соцмережі беруть участь в челленджі — невідомо. За тегом Coronavirus Сhallenge можна знайти відео з більш ніж 1,2 мільярда переглядів, але більшість з них не мають відношення до облизування предметів або людей. Проте, користувачі продовжують викладати такі ролики, і у них від 15 до 100 тисяч переглядів, деякі з них були завантажені в Instagram і Twitter.

Автори роликів хотіли довести, що коронавірусу або немає, або він не є небезпечним - і отримати якомога більше лайків.

Достовірно відомо про один випадок, коли користувач, який брав участь в такому челленджі, захворів. Блогер Larz, так само як і Ава Луїс, облизував туалет у публічному місці. І вже через день сам повідомив в соцмережі, що у нього позитивний результат на коронавірус. Однак він міг захворіти і до зйомок відео. Скільки людей дійсно заразилося — невідомо. Однак є й інші наслідки у такої поведінки. Користувач Коді Фістер 11 березня виклав в SnapChat відео, де показав, як облизав полицю з товарами в супермаркеті. Його заарештували за створення загрозливої ситуації.

Американські та британські блогери не перші в світі, хто почав облизувати предмети в публічних місцях, щоб показати, як не бояться коронавірусу. В кінці лютого іранська журналістка Масих Алінеджад розмістила в своєму твіттер-акаунті кілька роликів, на яких люди облизують фрагменти мечеті, доводячи тим самим, що не бояться вірусу і закликаючи інших мусульман довести свою віру таким способом. Серед людей, які облизували решітки мечеті, був і іранський блогер Хамед Джалалі Кашанов, який вважав, що інформацію про коронавірус спеціально поширюють, щоб зірвати вибори в Ірані. Він помер від коронавірусу в кінці лютого.

Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Читайте також
Все про: Світ, Україна, коронавірус
В тему