В центрі уваги

А ви пробували... "Фазмофобію", але з муміями та зрадою у "Попередженні"?

А ви пробували...

Forewarned - це нова кооперативна гра на виживання для чотирьох гравців з важкими відтінками Phasmophobia, але з деякими дійсно креативними поворотами в новій формулі полювання на привидів, яка значно посилює жах і занурює в атмосферу. Багато в чому це набагато страшніший досвід, ніж "Фазмофобія", особливо якщо ваші друзі - придурки. Дозвольте мені пояснити.

Принаймні, у "Фазмофобії" між гравцями існує товариськість, побудована на довірі до того, що ви ніколи не зрадите своїх друзів. Але сувора правда Forewarned змусила мене визнати, що єдина причина, чому я і мої друзі не навертаємося в Phasmophobia, полягає в тому, що у нас немає вибору. Зовсім інша справа у Forewarned, яка включає опціональний PvP-елемент, що дає мертвим гравцям можливість повернутися у вигляді гарчащих мумій, які можуть лякати, атакувати і навіть вбивати своїх колишніх союзників. Це робить пізні етапи гри неймовірно дратівливими, залежно від того, наскільки сильно ваші друзі люблять над вами знущатися. Ви також можете особисто протестувати гру в клубі ВР Vrata - vrata.club/

Це ви?

Вперше, коли на мене напала пара друзів, які щойно померли, я подумав, що це просто ворожі NPC, тому я безцільно біг, поки вони гналися за мною темними, клаустрофобськими коридорами гробниці. Врешті-решт я зрозумів, що глибокі, демонічні крики, які я чув, насправді були сильно спотвореними голосами моїх загиблих друзів. Зрозумівши, що це були лише два моїх нешкідливих приятеля на моєму хвості, а не ворожий NPC, я припинив бігти і повернувся до них обличчям, хихикаючи з полегшенням. І тут сталася моя фатальна помилка. З цікавості, я думаю, один з моїх друзів замахнувся на мене і фактично завдав шкоди моєму здоров'ю. "Ні, не вбивайте мене!" - кричав я. Вони не послухали.

Я хотів почати з цього маленького анекдоту, щоб відразу підкреслити, що Forewarned - це не просто клон Phasmophobia, хоча основна передумова досить схожа. Ви з групою друзів прибуваєте до проклятого місця з привидами, де вам потрібно виконати кілька завдань, головне з яких - ідентифікувати привида, що ховається всередині. Привиди демонструють різні моделі поведінки, які допомагають вам ідентифікувати їхній конкретний тип духу, і ви звертаєтеся до журналу, щоб записати свої докази, поки не відчуєте впевненість у тому, з якою істотою маєте справу. Навіть деякі цілі схожі, наприклад, фіксація доказів паранормальних явищ на камеру.

У цих гробницях є глибина

Ось чим вони відрізняються. У Forewarned ви - група археологів, яких відправили досліджувати стародавні гробниці, що кишать меджаями, ще одним словом для позначення злих духів. Це одразу ж занурює вас у багатшу, цікавішу в культурному плані традицію. Замість того, щоб прогулюватися задушливою приміською хатою чи покинутою школою, ви бачите масивні єгипетські гробниці, наповнені саркофагами, витіюватими і високими скульптурами та ожилими муміями. Коли ви вперше входите до гробниці, голоси ваших товаришів по команді починають лунати, імітуючи те, як вони могли б звучати в реальному житті у величезному замкненому просторі.

Спочатку Меджаї проявляють себе через витончену поведінку, таку як кроки та голоси, оживлення мумій та розпізнавання полум'я. Однак пізніше вони починають агресивно переслідувати і вбивати вас, коли ви наближаєтесь до того, щоб викрасти їхній скарб і втекти з гробниці. Найстрашніша частина "Попередження" - це ідентифікація меджай, яка дозволяє вам відчинити двері і забрати скарб, а ви намагаєтесь знайти шлях назад до входу в гробницю. Єдиний вихід - знайти і натиснути кнопку, щоб знову відкрити вхід, але тоді меджаї стають найбільш активними, і є велика ймовірність, що у вас також є незадоволені друзі, які також ускладнюють ситуацію. Вам також доведеться долати різноманітні головоломки та пастки, які стануть між вами та вашою метою. Все це часто призводить до дуже напруженого, задиханого спринту до безпечного місця в останні кілька хвилин гри.

За втечу з гробниці живим і зі скарбами передбачена відчутна винагорода.

Лобі "Попередження" - це музей, де ви можете виставити безцінні артефакти, знайдені під час місій, і прочитати один із сотні документів з історій, які можна зібрати.

Лобі також пропонує безліч варіантів кастомізації, як для вашого персонажа, так і для самої гри. Тут ви можете обрати рівень складності, розмір мапи та кілька ключових налаштувань, які визначатимуть, наскільки конкурентним буде кожен забіг. Режим здобичі дозволяє вибрати, чи будуть гравці ділитися знайденою здобиччю, чи залишать її собі, а також є перемикач, який вмикає або вимикає PvP.

Попередження - ще одна причина стежити за дослідницьким багатокористувацьким простором для полювання на привидів, створеним Phasmophobia у 2020 році та поширеним такими іграми, як Devour та Ghost Hunters Corp. Мені подобається, що незалежні студії працюють над тим, щоб додати щось унікальне та захопливе, а не просто переробляють існуючий план, і Forewarned може бути просто найцікавішим підходом до нового жанру, схожого на Phasmo.

Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

В тему
Реклама