В центрі уваги

Принципи створення вірусної реклами

Принципи створення вірусної реклами

Під вірусною рекламою розуміється такий рекламний контент, який за рахунок незвичайного формату, цікавого рішення або інших особливостей дуже швидко поширюється в інтернеті — зокрема, в соціальних мережах.

В якості такого контенту виступають ролики різної довжини, текст, картинки, фотографії і т. д. Свою назву реклама отримала саме за рахунок величезної швидкості поширення. Часто контент такий, що навіть користувачі, які його відправляють один одному (репостять і лайкають), не розуміють саме рекламних цілей продукту.

Принципи такої реклами

Якщо ви хочете максимально докладно дізнатися, що таке вірусна реклама і як вона працює, це можна зробити на сторінці блогу. На сайті платіжного агрегатора Interkassa є багато корисної інформації для бізнесу — в тому числі і для рекламних цілей. Але давайте поговоримо про принципи вірусної реклами — це те, що необхідно розуміти спочатку, якщо вас цікавить такий напрямок. Всього їх виділяють шість.

Орієнтація на ЦА (цільову аудиторію)

Ще до створення ролика або іншого контенту необхідно розуміти, на яку аудиторію розрахована реклама. Це дозволить:

  • правильно підготувати вміст;
  • грамотно все зняти — з урахуванням інтересів ЦА, її звичок;
  • вибрати ту соціальну мережу (або декілька), де зацікавлені люди зможуть швидко поширювати інформацію.

Це тільки відразу здається, що створити популярний ролик нескладно. Але на практиці ви вже конкуруєте з великою кількістю інших компаній і приватних осіб, які теж зацікавлені в створенні своєї ефективної реклами. Увага — найдорожча валюта нинішнього століття, тому за неї доведеться поборотися.

Правильний вибір каналу розповсюдження

Зазвичай це соціальні мережі, а також відеоплатформи. Вивчення цільової аудиторії безпосередньо впливає на те, яка площадка взята за основу. Досить пам'ятати, що користувачі різних соцмереж відрізняються за віком, рівнем освіти, фінансовими можливостями і іншими показниками.

Створення зручних умов для поширення контенту

Мається на увазі, що рекламою можна поділитися. Немає ніякого сенсу робити ролик з розрахунком на його вірусність, а потім додавати складні умови для репоста або скачування. Сенс такого контенту в тому, щоб користувачі його активно поширювали. У такій ситуації важливо, щоб це було легкою дією, що не вимагає додаткових зусиль.

Ставка на емоції

У вірусній рекламі відмінно працюють здивування, сміх, радість, веселощі. Те, що приносить позитивні емоції, зазвичай працює краще. Але користуються попитом і ролики, які викликають злість, почуття емпатії. Правда, з такими рішеннями важливо бути обережним — далеко не у всіх випадках добре, якщо продукт або послуга асоціюються з гнівною, сумної реакцією.

Наявність практичної цінності

У мережі є багато вірусних роликів, які нічого не рекламують. Тобто вони викликають емоції, їх із задоволенням поширюють користувачі, але спочатку цей контент нічого не продає. Якщо не продумати момент продажу і практичної цінності (рішення проблем клієнта), то навіть спочатку рекламний формат може перетворитися в порожній ролик. Тут потрібно серйозно подумати над вмістом.

Креативна "упаковка"

Візуальна складова дуже важлива. Як вже було сказано, рівень конкурентної боротьби за увагу споживача вкрай високий, тому залучити людей спочатку буде досить складно.

Створення вірусної реклами — непроста, але цікава задача, правильне рішення, яке приверне чимало клієнтів і допоможе підняти продажі на новий рівень.

Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: Україна, реклама
В тему