В центрі уваги

Створення веб-сторінки — на що слід звернути увагу

Створення веб-сторінки — на що слід звернути увагу

Хороший веб-сайт — основа бізнесу для багатьох компаній. Однак правильно побудувати його не так просто.

З чого почати

Чи варто взагалі починати зі створення інтернет-сайту? Коли група однодумців засновує нову справу, то в них часто виникає спокуса перш за все потурбуватися про свою присутність в Інтернеті. У певному сенсі це зрозуміло — вони хочуть вийти на ринок, почати продавати або просто дати поштовх новому бренду. Для цього у багатьох випадках передусім потрібен власний веб-сайт. Однак зазвичай це призводить до того, що доводиться швидко вносити зміни у нещодавно створений веб-сайт, оскільки відразу після його запуску приходить усвідомлення того, скільки речей не було враховано і скільки його складових не відповідають потребам.

Стратегія

Створюючи новий бренд, варто почати з ретельного осмислення того, як він повинен здійснювати комунікацію, а також визначити цінності, які він мусить представляти та асоціації, котрі він має викликати тощо.

Веб-сайт насправді є одним із багатьох рекламних носіїв компанії, і в цьому контексті він мало чим відрізняється, наприклад, від оголошення, флаєра чи візитної картки. Він повинен виражати стиль і характер вашого бренду, як і будь-який інший носій інформації.

Тому передусім потрібно з’ясувати, яке враження необхідно буде створити, і пристосувати до цього подальші дії.

Цілі

Веб-сайт буде ефективнішим, якщо на самому початку визначити чіткі цілі його створення. Цей головний пріоритет повинен впливати на весь дизайн та вміст.

Цілей може бути багато, наприклад:

  • збір даних;
  • згода на надсилання пропозиції;
  • контакт з консультантом;
  • завантаження матеріалів;
  • створення акаунту.

Тому варто встановити пріоритети як для усієї інтернет-сторінки, так і для кожної з підсторінок окремо.

Аудиторія

Зазвичай власники веб-сайту хочуть, щоб було якомога більше відвідувачів. Однак той факт, що будь-хто може зайти на веб-сайт, не означає, що його слід намагатися побудувати таким чином, щоб він подобався кожному.

Якщо знати цільову групу та її очікування, буде зрозуміло, які проблеми повинен вирішувати веб-сайт. Почати варто з поділу користувачів на так звані сегменти, тобто однорідні, конкретні групи. Згодом їх можна звузити. Наприклад, такі три сегменти, як «молоді матері», «студентки» та «домогосподарки» набагато кращі за цільову групу, визначену як «жінки».

Звичайно, один веб-сайт може задовольнити потреби багатьох різних груп, але не варто ставити перед собою занадто широкі завдання. Важливо конкретизувати своїх потенційних відвідувачів, описати та зрозуміли їхні потреби.

Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: інтернет
В тему