В центрі уваги

Артур Мартіросян: «Ми йдемо на вибори з сильною фаховою командою, з людьми та для людей!»

Артур Мартіросян: «Ми йдемо на вибори з сильною фаховою командою, з людьми та для людей!»

«Шановні лучани, я вирішив брати участь у виборах луцького міського голови! Разом зі мною йде сильна фахова команда», – нещодавня заява відомого луцького адвоката Артура Мартіросяна викликала неабиякий резонанс.

У команді Артура Мартіросяна – докторка психологічних наук Жанна Вірна, кандидатку історичних наук Олена Бундак, адвокат Андрій Комар, докторка педагогічних наук Олена Ковальчук, адвокатка Мирослава Омельчук.

Так, команда Мартіросяна вже пообіцяла, що ліквідують в місті Департамент муніципальної варти,  турнікети і обмеженнях, за якими сховалась від містян нинішня влада, та анонсувала стратегію туристично-фестивального розвитку міста.

«Балотуюсь на посаду луцького міського голови і веду свою команду у міську раду від «Аграрної партії України». Я впевнений: команда Аграрної партії, у яку входять 42 справжні професіонали зі сформованого мною списку, здатна зробити наш Луцьк кращим.

Відтак прошу підтримати «Аграрну партію», мене, як кандидата на посаду очільника Луцька, та тих людей, які йдуть зі мною, балотуються у депутати Луцької міської ради, оскільки майбутній мер повинен мати свою силу, навколо якої буде сформована нова більшість», - заявив Артур Мартіросян.

– Артуре Гагіковичу, Вас добре знають у Луцьку як успішного адвоката, який виграв далеко не одну справу. Чому ж вирішили йти в політику?

– Увесь мій попередній досвід мене підштовхнув йти у політику. Ще з 2010 року ми працювали у команді покійного колишнього мера Луцька Миколи Романюка, я вів дві його передвиборні кампанії, надавав юридичний супровід тощо. Залучався як науково-практичний консультант міського голови до розробки різних проєктів та ідей Миколи Ярославовича. Тому політика для мене не є чимось новим. І десь глибоко всередині завжди розумів, що наступним кроком розвитку кар’єри стане перехід у політику.  І нинішні місцеві вибори розцінюю як найкращий час для того, щоб заявити про себе як про активного учасника політичного життя Луцька.

– Серед найбільш відомих ваших справ є одна, якою, наскільки я знаю, Ви займалися, так би мовити, «не з метою збагачення чи якихось інших особистих інтересів».  Маю на увазі справу щодо Будинку офіцерів. Розкажіть про це докладніше.

– Ця резонансна справа стала моїм особистим вкладом у розвиток Луцька. Коротко розповім про нюанси: луцький Будинок офіцерів за адресою: вулиця Винниченка, 8  перебував на балансі  Міністерства оборони. Понад 10 років тому начальник філії «Укроборонбуд»  В’ячеслав Мельник підписав із «Райффайзен Банк Аваль» доінвестиційний договір, згідно з яким, Будинок офіцерів повинні були капітально реконструювати. Відповідно, вартість його зросла, проте частка державних коштів зі 100% зменшилась в десятки разів. Далі був поданий позов у Господарський суд про визнання права власності, з відшкодуванням цієї мізерної частки державі. Позов суд задовільнив. І Будинок офіцерів тихцем став приватною власністю. Тож, коли вийшло розпорядження Кабінету Міністрів про передачу цього приміщення з балансу Міноборони на баланс Міносвіти з подальшою передачею на баланс ЛНТУ, виявилось, що господарем Будинку офіцерів є не держава, а «Райффайзен Банк Аваль».

До слова, на В’ячеслава Мельника була відкрита кримінальна справа, у жовтні 2010 він був засуджений до 8 років позбавлення волі.

В результаті, шляхом неймовірних зусиль, нам вдалося повернути Будинок офіцерів на баланс ЛНТУ. Тепер завдання міської влади – допомогти університету реконструювати це приміщення, наприклад, на умовах співфінансування. Адже цю споруду, яка має історичну цінність та цікаве минуле,  можна зробити справжньою туристичною перлиною міста.

– Своїм політичним гаслом Ви обрали «Йду на вибори з людьми та для людей». Чому саме такий слоган?

– Особисто мені не подобається те, що відбувається ці два роки у Луцьку. Тому намагаюсь досягти того, аби лучанам стало комфортніше жити у власному місті. А комфортне життя складається з багатьох чинників, деякі з них я б хотів озвучити.

«Муніципальна варта себе повністю дискредитувала»

– Чому Ви виступаєте за ліквідацію муніципальної варти у Луцьку?

– Департамент муніципальної варти у Луцьку наділений занадто великими повноваженнями. Більше того, я просто шокований тим ступенем підтримки на всіх рівнях місцевої влади, яким вони користуються, а ще – їхнім занадто роздутим штатом, який обходиться місцевому бюджету у колосальну суму – понад 20 млн гривень на рік. І ці кошти де беруть? Правильно, з кишень лучан. Саме цим пояснюється ось ця величезна кількість штрафів і за неправильне паркування, і за відсутність сміттєвих баків, і за зрізування дерев. Шукають якомога більше приводів для цих штрафів, аби віднайти кошти для власного існування, купівлі службового автомобіля чи чергових мобільних телефонів.  Цікаво, що в інших містах також є муніципальна варта, але відсутня така хвиля негативу, нарікань тощо.

На моє глибоке переконання, муніципальна варта повинна бути в місті ліквідована, а її діяльність має бути піддана незалежному аудиту фінансово-господарської діяльності. Я особисто зроблю все, щоб цю службу ліквідувати, а їхні наступники стали працювати в межах закону.

Ця служба себе повністю дискредитувала, вона існує на наші гроші, і ми маємо покласти їй край.

«…Якщо підприємцям буде комфортно, це позитивно відобразиться на житті усієї громади»

– Багато підприємців Луцька відчувають вашу підтримку, адже Ви неодноразово виступали на захист їхніх інтересів…

– Так, представникам малого бізнесу у Луцьку просто необхідно спростити життя та підтримувати їхню діяльність, а не, навпаки, «топити». Здорова економіка будь-якої країни будується на звичайних підприємцях, які є найбільшими платниками податків. Не заводи чи фабрики, не потужні підприємства, а підприємці на спрощеній системі оподаткування.

То чому їм у міській раді не спростити адміністративних процедур? Для прикладу, сьогодні перевести житлове приміщення в нежитлове фактично не можливо. А чому? Якщо підприємець планує відкрити у власній квартирі кав’ярню, маленький магазинчик чи майстерню,  а йому не дають через якісь «правила благоустрою», то, може, варто змінити ці правила? І дати людині отримувати прибуток, платити податки, створювати робочі місця?

Місцеве самоврядування має йти назустріч підприємцям, а не навпаки. Що говорити, якщо великі платники податків «пішли» з Луцька через нездорову ситуацію, мається на увазі, що вони змінили юридичні адреси, відтак припинились фінансові надходження від них до міського бюджету. Бізнес йде в тінь, ховається, перереєстровується, шукає міста з більш простішими, зрозумілішими правилами ведення бізнесу та оподаткування.

Тож я впевнений, що, якщо підприємцям буде комфортно працювати в Луцьку, це позитивно відобразиться на житті усієї громади.

«Я би взагалі пропонував, щоб частиною міста курсували лише тролейбуси»

– Знаю, що Ви повністю підтримуєте ініціативу Миколи Ярославовича, який під час своєї роботи мером неодноразово наголошував на збільшенні кількості тролейбусних маршрутів, принаймні на центральних вулицях Луцька...

– У нашому місті складається досить цікава ситуація як з маршрутними, так і з тролейбусними  перевезеннями. Так, коли у Луцьку маршрути 15, 15-а тощо були у приватних перевізників, то вони констатували їхню надрентабельність. Лишень ці маршрути почали належати КП «Луцьке підприємство електротранспорту» – як стали збитковими.

При цьому після введення електронного обліку пасажирських перевезень у місті доходи цього комунального підприємства одразу підскочили. Це означає, що на якомусь етапі була систематична крадіжка грошей?

Та що там говорити, якщо і сама система електронного обліку створена із залученням якоїсь незрозумілої фірми-посередника, якій виплачуються відсотки. Ще й мобільний додаток для оплати проїзду в громадському транспорті Луцька платний. А щоб отримати картки пільговика чи студента/учня, люди вистоювали величезні черги! Ну, куди це годиться?

Я б взагалі пропонував, щоб частиною міста курсували лише тролейбуси, що автоматично підвищить дохід «Луцького підприємства електротранспорту», і водночас перевізники зосередять свою увагу на тих маршрутах, які вони зараз чомусь вважають нерентабельними, або їм доведеться зовсім піти з ринку перевезень.

«У місті сморід через точкові забудови»

– Уже кілька років проблемою міста є сморід, який лучани відчувають у різних районах. І дійсних причин цього смороду досі не знайдено...

– Сморід є нагальною проблемою у місті! А все через точкові забудови по всьому Луцьку! Міська каналізація, збудована ще за Радянського Союзу, не витримує такого навантаження. Я взагалі не розумію, хто давав забудовникам дозволи, не наголошуючи при цьому на будівництві нових каналізаційних систем, розширенні доріг для більш зручного паркування, облаштуванні ливневок на місці знищених «зелених зон» тощо. Вони не розуміють, що міська інфраструктура вже не витримує цього навантаження? А ще скільки багатоповерхівок лишень вводяться в експлуатацію, а це означає, що навантаження буде зростати. На мій погляд, це може викликати справжню екологічну катастрофу.

До слова, про «цікаву» діяльність нинішньої влади міста у частині забудов свідчить той факт, що за останні два роки у Луцьку узаконили всі незаконні будівництва.

«Луцьку необхідно стати туристично-привабливим містом»

– Ваша команда анонсувала стратегію туристично-фестивального розвитку міста. Що саме пропонуєте?

– У своїй стратегії туристично-фестивального розвитку Луцька ми пропонуємо перейняти досвід інших міст, зокрема Львова. І нічого не заважає нашому місту піти цим успішним шляхом. Ми маємо величезний потенціал, який в рази збільшується в результаті процесу децентралізації та приєднання до Луцька навколишніх громад з їхніми природними багатствами: мальовничими куточками, чистими озерами, на яких можна облаштовувати мисливські та рибальські зони відпочинку, що приноситимуть, відповідно, дохід у міський бюджет.

Щодо фестивалів, то їх проводиться чомусь дуже мало. Причина, на мою думку, криється в тому, що влада не може надати організаторам фестів  комфортних умов, а хоче увірвати з цього якийсь зиск. Треба дивитися на перспективу: не намагатися заробити сьогодні 10 гривень, а зробити все для того, аби отримати завтра мільйон. А для цього Луцьку необхідно стати туристично-привабливим містом. 

«Я готовий до критики та програшу, але він буде принаймні чесним!»

– Хто, на вашу думку, є вашими потенційними виборцями, і якою є ваша концепція як кандидата на посаду луцького міського голови?

– Впевнений, що на виборах мою кандидатуру на посаду луцького міського голови та як кандидата в депутати Луцької міської ради підтримають лучани, яким близькі озвучені мною проблеми, а також запропоновані мною шляхи їхнього вирішення.

Зі мною у команді є 42 людини, які ніколи не були в політиці, але мають неоціненний досвід у своїх сферах діяльності. Це викладачі, юристи, науковці, економісти, кандидати та доктори наук, лікарі тощо. Вважаю, що депутатами у міських радах мають бути саме такі прості люди. А не великі бізнесмени, для яких посада депутата – це бізнес-проєкт. Чи офіційні безробітні, що бажають впливати на розподіл міського бюджету та лобіюють перемоги своїх родичів на тендерах. Або забудовники, що усе місто забудували, отримавши фіктивні дозволи на зведення багатоповерхівок у не придатних для цього місцях, з недотриманням елементарних правил безпеки. Це чистої води корупція! І її потрібно викорінювати!

Хочу зауважити, що ці вибори, на мій погляд, наглядно продемонструють, яку ідеологію хоче бачити Луцьк у своєму розвитку: чи його влаштовує нинішня ситуація, чи він дійсно прагне змін?

Мій шлях, моя концепція як кандидата на посаду луцького міського голови – це не заборони, штрафи, а, навпаки, стимулювання представників малого та середнього бізнесу, зменшення адміністративних процедур до мінімуму, адміністративного тиску та всіляких перевірок.

Створимо разом комфортне життя у Луцьку – для лучан та гостей міста!

 

 

 

 

 

 

Друзі! Підписуйтесь на наш канал в Telegram та сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: Волинь, луцьк, вибори, луцька міська рада
В тему