В центрі уваги

«Компанії Palche справді є чим пишатись»: про це і не тільки у відвертій розмові з Ігорем Лехом

«Компанії  Palche справді є чим пишатись»: про це і не тільки  у відвертій розмові з Ігорем Лехом

Компанії-виробнику Palche справді є чим пишатись! Адже про її успішність свідчать незаперечні факти:

  • більше 250 продажів, що здійснюються щоденно,
  • більше 200 постійних задоволених клієнтів,
  • 9 країн, в яких представлена продукція,
  • 500 позицій товарів власного виробництва,
  • понад 7 000 позицій в прайсі за доступними цінами.

Керівник групи компаній Palche Ігор Лех  зумів започаткувати вдалу власну справу й не лишень втриматися на плаву, а й плідно працювати близько двох десятків років.

Продукція власного виробництва ТМ «Palche» користується попитом, а саме запчастини для зерно-, кормо-, бурякозбиральних комбайнів, твердопаливних котлів, деревообробна техніка, спецтехніка.

В асортименті представлені тільки запасні частини зі знаками відповідності, що гарантує їх повну сумісність з технікою.

Успішна багаторічна праця у галузі машинобудування дозволила компанії зарекомендувати себе не лише на українському ринку, а й вийти на європейський, зокрема, представництво торгової марки Palche відкрито у Польщі.

Серед  постійних клієнтів  компанії –  агрохолдинги  та фермерські господарства.

Окрім цього, свої здобутки компанія Palche з гордістю демонструє на виставках України, Німеччини, Італії та Польщі.

Про концепцію компанії Palche, її відмінні риси, здатність «утримуватись на плаву» навіть під час економічної кризи – у відвертій розмові з Ігорем Лехом.

«Для сталого розвитку сільського господарства потрібні як людські ресурси, так і технічні»

Багаторічний досвід, власне виробництво та якісний сервіс - в чому ще відмінні риси Palche?

В нас не було великих стрибків в плані розвитку, що можна розцінити як мінус, над яким ми працюємо. В той же час нашим великим плюсом є стабільність, підтверджена 18-річною діяльністю. Погодьтесь, далеко не кожне підприємство-виробник змогло не тільки вижити в непростих економічних умовах,  й розвиватися, виробляти нову продукцію, забезпечувати людей робочими місцями тощо.

Чому серед інших обрали такий вид діяльності, як виробництво аналогових запчастин до зернозбиральної та кормозбиральної техніки?

Ця ідея продиктована насамперед вимогою часу. Аграрний бізнес 15-20 років тому не був настільки розвинутий в Україні, і, зокрема, на Волині. В нас не було такої кількості агрохолдингів, водночас колгоспи в селах один за одним закривались. А сільське господарство – це наше майбутнє, це  галузь господарства, завданням якої є забезпечення населення продовольством і отримання сировини для цілого ряду галузей промисловості.

І для сталого розвитку сільського господарства потрібні як людські ресурси, так і технічні. Маю на увазі сільгосптехніку, яку потрібно обслуговувати. Так, на початку нашої діяльності я бачив, скільки техніки, зокрема, тракторів та комбайнів  закордонного виробництва, імпортують до нас в Україну. Звісно, вони з часом виходили з ладу, потребували заміни запчастин, які необхідно було так само замовляти з-за кордону. Що було економічно не вигідно для власників цієї сільгосптехніки. Тому ми і зайнялись виробництвом аналогових запчастин до зернозбиральної та кормозбиральної техніки : CLAAS, NEW HOLLAND, John Deer; до ґрунтообробної техніки LEMKEN, FARMET, вальців до бурякозбиральної техніки HOLMER, ROPA тощо.

Ваша компанія працює, слідуючи затвердженим цінностям, серед яких чесність, взаємоповага, відповідальність, дисциплінованість, професіоналізм, ефективність, інновації, партнери, командна робота. Чому саме ці цінності були обрані і хто став автором такої ідеї?

Ми постійно в себе запроваджуємо  позитивний досвід великих потужних компаній. Беремо участь в різноманітних семінарах та тренінгах для підвищення кваліфікації працівників. І особисто я завжди звертаю увагу під час таких зустрічей, семінарів, як кожна компанія представлена візуально, яким цінностям слідує, як відбувається діалог зі споживачем тощо.

Цінності компанії  - це наші фундаментальні переконання, на яких базується бізнес. Це головні принципи, які використовуються при взаємодії з іншими компаніями, клієнтами і співробітниками. Вони впливають на кожен аспект нашої діяльності — від системи винагороди співробітників і поведінки на робочому місці до визначення маркетингових стратегій і обслуговування клієнтів.

Цінності нашої компанії  - це щось непорушне і принципово важливе, і  мене особисто, як керівника, вони також мотивують, додають відповідальності, дисциплінують. Загалом, наші цінності -  це як основні закони життя всередині, і вони не можуть бути порушені заради економічної вигоди.

«Я не можу вимагати хороших результатів, якщо гідно не оплачую працю»

На підприємстві працює великий колектив. Як вдається правильно організувати роботу такої кількості людей? Якими методами мотивації персоналу користуєтесь, щоб не допустити вигорання працівників?

Мої працівники – це, без перебільшення,  найголовніший актив нашої компанії. Тому я, як керівник, намагаюся зробити усе для підняття командного духу, створення здорової конструктивної атмосфери всередині  компанії. Так, гарна ідея – це лише 50% успіху, а інші 50% - це її ефективна реалізація, і реалізують кожну ідею саме працівники, моя команда. А якщо команда не мотивована, деморалізована, чи взагалі не сформована остаточно, то реалізація будь-якої ідеї в будь-якому бізнесі неможлива. 

Так, за 18 років діяльності підходи у роботі формувались, змінювались, викристалізовувались, ми вчилися слухати і чути один одного, конкурувати ідеями, розуміти, що думка керівництва – не єдино-правильна. Знаєте, скажу чесно, що в нашій команді немає такого диктаторського ставлення, як у відомому вислові «я – начальник, і я завжди правий. Якщо не правий – дивись пункт перший», що начальник – найрозумніший, а всі інші – просто виконавці його волі. Відтак мої співробітники почуваюсь вільно і комфортно, можуть висловити свою точку зору, не боячись «нарватися» на критику. Знають, що якщо займають активну позицію, демонструють успіхи, показують свої лідерські та професійні якості, то швидко піднімаються кар’єрними сходами. А це є основою для того, щоб морального виснаження мої працівники не відчували.

Досить високий рівень зарплати на Вашому підприємстві убезпечує Вас від плинності кадрів? Адже багато керівників скаржаться на відсутність спеціалістів, які прямують за кордон у пошуках гідної оплати праці.

На моє переконання, коли гарно сформована команда повністю виконує поставлені перед нею задачі, то заробітна плата стає один з ключових факторів мотивації. Працівник приходить щодня на роботу, продаючи найдорогоцінніше, що у нього є – свій час. І я, як керівник, не можу вимагати хороших результатів, якщо гідно не оплачую працю.

Якщо людей не влаштовує зарплата, вони, звісно, шукають іншу роботу. І керівник, замість того, щоб реалізовувати ідеї, шукає нових спеціалістів. Це не ефективно для нашої компанії та, в принципі,  для будь-якого бізнесу.

«Ми є, безумовно, конкурентоздатним підприємством»

За 29 роки незалежності Україна пережила кілька економічних криз. Як Вам вдається не лише «утримувати на плаву» бізнес, а  й ефективно розвивати його?

В Україні чомусь всі економічні кризи, увесь бізнес зав’язані на «курсі долара». Коли ми починали працювати, долар вартував менше 5 гривень, сьогодні – біля 30 гривень. Звісно, ми мали за 18 років декілька «стресових ситуацій», переживали злети і падіння. Проте, той беззаперечний факт, що ми продовжуємо виробляти власну продукцію, не припинили роботу, не влізли у великі борги, свідчить про ефективність діяльності. А головними секретами ведення бізнесу в досить складних економічних умовах є «не бери більше кредитних грошей, ніж ти можеш повернути», і «не витрачай більше, ніж ти можеш собі дозволити». Це, на перший погляд, прості банальні правила, проте вони допомагають налагодити нормальну роботу.

Серед Ваших основних конкурентів – лише українські виробники, чи Ви також конкуруєте із закордонними виробниками?

Ми є, безумовно, конкурентоздатним підприємством. Неабияку роль у цьому зіграло те, що у 2010 році запустили власне виробництво. Конкуренція – це, свого роду, лакмусовий папірець твоєї  діяльності. Витримуєш конкуренцію – значить,  працюєш у вірному напрямку. І серед конкурентів можна знайти бізнес-партнерів, а можна стати для когось бізнес-ворогом. Ми завжди відкриті до взаємовигідної співпраці та вміємо правильно розглядати досягнення та помилки конкурентів.

Ваша компанія неодноразово ставала учасником не тільки усеукраїнських, але й міжнародних виставок. Наскільки Ваші виставкові стенди користуються популярністю серед відвідувачів? Що більше Ви отримуєте в результаті участі: нових клієнтів чи бізнес-партнерів?

За останні роки наша участь у виставках дещо трансформувалась. Ми зрозуміли, що час та технології не стоять на місці, люди все більше шукають потрібний товар в Інтернеті, на онлайн-площадках. Тому активно впроваджуємо  сучасні технології у бізнес-процеси підприємства. Більшість операцій можемо виконувати в режимі онлайн.

Існує вислів: «Компанії бувають швидкими або мертвими». В умовах цифрової економіки ця фраза набуває дедалі більшої актуальності: якщо підприємство не використовує можливостей сучасних технологій, не адаптується до божевільного темпу та особливостей ведення бізнесу, воно не зможе конкурувати з тими, хто вже це робить.

Так, цифровізація на нашому підприємстві створює нові можливості для співпраці з іншими компаніями та для ефективного діалогу з клієнтами.  Хоча продовжуємо активно брати участь в агро-виставках, задля ознайомлення з продукцією конкурентів,  залучення нових клієнтів та бізнес-партнерів.

Palche веде активну громадську діяльність та бере участь у багатьох проектах та заходах. Знаю про  підтримку  ФК Хорлупи, активну участь в соціальній ініціативі «Підвезу медика», подарунок (твердопаливний котел власного виробництва) учаснику АТО Миколі Смущуку. А в яких ще благодійних акціях брали участь? 

Знаєте, в мене віруюча родина, ми часто читаємо Біблію, в якій написано, що не можна сильно хвалитися, якщо ти допомагаєш людям. Тому ми не афішуємо особливо свої добрі справи. А коли вже розповідаємо про деякі благодійні акції підприємства, то лише заради того, аби інші брали приклад, мотивувались, об’єднувались заради допомоги іншим.

В компанії Palche є кілька напрямків діяльності, зокрема, запчастини, комунальна техніка, твердопаливні котли, деревообробна техніка. Чи не думали над новим напрямком, новим видом продукції?

Ми намагаємося постійно вдосконалювати існуючий асортимент продукції. Звісно, водночас працюємо над розробкою нового напрямку. Так, готуючи загальний бізнес-план на 2021 рік, будемо включати в нього виробництво нового виду продукції. А ось якого – розповімо трішки згодом. Думаю, що наші клієнти обов’язково оцінять!

Ігоре Богдановичу, днями компанія Palche святкуватиме 18 років успішної діяльності. Щоб хотіли сказати своїм клієнтам, працівникам?

Хочу в першу чергу звернутися до своєї команди  зі словами подяки. За 18 років спільної роботи ви стали для мене рідними і близькими людьми. А весь наш колектив - це одна велика дружна сім`я. Я вдячний вам за копітку роботу, стійкість духу і витримку.

Бажаю вам завжди з радістю приходити на роботу, отримувати задоволення від нашої спільної справи, горою стояти один за одного. Здоров`я вам, нехай у ваших родинах панують щастя і добробут, а кожен день дарує нові позитивні емоції.

А щодо наших клієнтів, то ви є нашою найбільшою цінністю, індикатором нашої діяльності. Ми пишаємося нашою репутацією серед партнерів і клієнтів,  і завжди будемо прагнути ставати все кращими!

Palche – це доступна ціна, професіоналізм та досвід наших спеціалістів!

Відділ збуту металообробних верстатів:

Контакти менеджерів збуту запасних частин:

Контакти менеджерів збуту агрегатів та котлів:

Гаряча лiнiя:

 

Друзі! Підписуйтесь на наш канал в Telegram та сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: Волинь, луцьк, сільське господарство, техніка
В тему