Поради

Відновлюємо роботу акумулятора

Відновлюємо роботу акумулятора

Важливим елементом у роботі автомобіля є безвідмовна функціональність акумулятора, проте іноді він виходить з ладу.

Зазвичай це стається через довгий термін експлуатації акумулятора. Впливає на ефективність його роботи також низька якість електроліту. Коли цієї речовини замало, то потрібно перевірити, чи не має акумулятор тріщин, через які вона може витікати.

Експлуатація у холодну пору також позначається на роботі акумулятора – він швидше розряджується. Взагалі коливання температур суттєво позначаються на його технічному стані, навіть можуть вивести його з ладу назавжди. 

Які несправності можуть бути в акумуляторі:

- замикання пластин в одній із секцій (закипання електроліту);

- пошкодження вугільних пластин (під час підзарядки електроліт стане чорним);

- сульфітування пластин (акумулятор не тримає заряду).

Про несправність акумулятора також можуть свідчити такі деталі:

- роздуті боки;

- википання електроліту під час підзарядки.

Все це говорить, що батарея була переморожена і тепер її неможливо полагодити. 

Можливості відновлення роботи акумулятора.

Для початку потрібно запастися невеликою клізмою і пипеткою, дистильованою водою, концентрованим електролітом, зарядним пристроєм з регулятором подачі напруги, ареометром (вимірює щільність електроліту) та десульфатирною присадкою для електроліту.

 Перший спосіб підійде для акумулятора, який тривалий час працював повністю розрядженим – рівень заряду довгий час тримався на нулі. Для відновлення ємності підсілого акумулятора потрібно його на тривалий час поставити на підзарядку. Зробити це потрібно мінімум 2 рази.

Другий спосіб полягає у повній реанімації акумуляторної батареї (це для кислотних батарей). Для початку потрібно злити залишки електроліту, а порожні банки (відділення акумулятора) промити дистильованою водою (водопровідною водою не можна!). Далі розведений присадкою або дистильованою водою електроліт заливається в акумулятор. Після цього акумулятор ставлять на підзарядку, але не можна закривати кришки банок. Річ у тому, що під час першої підзарядки свіжий електроліт виділяє газ, який, накопичуючись у закритих ємностях, через деякий час може вибухнути.   

Повторювати підзарядку потрібно до тих пір, поки напруга на клемах акумуляторної батареї не досягне як мінімум 14 вольт.

Друзі! Підписуйтесь на наш канал в Telegram та сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: Авто
В тему