19 Лютого 2021
Новини

Чорнобильська зона отримала логотип

Чорнобильська зона отримала логотип

У Києві представили офіційний логотип та бренд-бук Чорнобильської зони.

Його розробляла українська креативна агенція Banda Agency. Про це повідомляє Укрінформ з місця представлення бренду.

"Чорнобильська зона є унікальним явищем на нашій планеті і ми повинні трохи змінити основні наративи, які використовуються при її згадуванні. Так, це – зона відчуження. Але це – зона розвитку. Зона збереження і пам'яті, але і зона майбутнього", - сказав перший заступник міністра захисту довкілля та природних ресурсів України Богдан Боруховський.

"Агенція Banda провела велику роботу і з українськими, і з закордонними фокус-групами різного віку та статі. Вони створили портрет типового відвідувача Зони відчуження – і на основі розробила стратегію та бренд-бук. Що важливо, ця робота була зроблена для нас безкоштовно", - зазначив заступник голови Державного агентства України з управління Зоною відчуження Максим Шевчук.

Бренд представили 19 лютого у Києві.

За основу логотипу, який розробила креативна агенція Вanda за підтримки Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, Державного агентства з управління Зоною відчуження та Державного агентства розвитку туризму, взяли форму поверхні реактора, з якого все почалося.

Це відправна точка існування лого, яка бере початок із Чорнобиля’86. І з кожним роком зображення змінюється та поступово зникає. Кінцева точка існування логотипу – 2064 рік, коли Чорнобильську електростанцію буде повністю виведено з експлуатації.

Додатково: Banda Agency — українська креативна агенція, що діє з 2011 року. Серед відомих проєктів агенції – Новий брендинг України Ukraine Now, брендинг Євробачення 2017 Celebrate diversity, новий бренд ВДНГ.

Друзі! Підписуйтесь на наш канал в Telegram та сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Читайте також
Все про: чорнобиль
В тему