1 Березня 2019

У деяких людей вчені знайшли ген «щасливого шлюбу»

Дослідники стверджують, що секрет щасливого шлюбу може бути у ДНК.

Дослідники з Єльського університету, США, визначили ген, що впливає на успішність відносин, – пише ЗІК.

Хоча довготривалі стосунки є результатом складного поєднання фізичного потягу, спільних інтересів та цінностей, вчені стверджують, що їхні результати свідчать про те, що гени відіграють не останню роль.

Вчені дійшли такої думки, працюючи під час дослідження з близько 200 подружніми парами. Вони виявили, що приблизно 4% задоволеності шлюбом можна пояснити наявністю цього гена.

Варіація цього гену знаходиться у рецепторі окситоцину – «гормоні любові», який, як відомо, відіграє певну роль у соціальних зв’язках та зв’язках між матір’ю та дитиною.

Люди з цим типом гену, відомим як генотип GG, здатні на більше співчуття, є більш комунікабельні та емоційно стабільні.

Кожен учасник дослідження, у якому взяли участь пари віком від 37 до 90 років, повинен був пройти опитування щодо свого почуття безпеки та задоволеності шлюбом.

Потім вони надали пробу слини, яку дослідники перевірили на наявність відповідних генів.

Результати, опубліковані в журналі PLOS ONE, вперше продемонстрували зв’язок між генотипом GG та успішністю подружнього життя.