5 Листопада 2018
Новини

У Луцьку обговорили питання впровадження автоматизованої системи обліку плати за проїзд

У Луцьку обговорили питання впровадження автоматизованої системи обліку плати за проїзд

На зустрічі у Центрі надання адміністративних послуг зібралися представники влади, перевізники та депутати Луцької міської ради.

Про стало відомо під час засідання круглого столу з обговорення проектів рішень виконкому щодо правил користування міським пасажирським транспортом, затвердження положення про оператора електронних систем та положення про порядок здійснення контролю оплати проїзду.

За словами начальника управління транспорту та зв’язку міської ради Володимира Степанова, уже відбулися три круглі столи з приводу питання впровадження автоматизованої системи оплати проїзду. Наразі на розгляді міської ради знаходяться відповідні документи, які мають на меті врегулювати це питання.

Обранець громади Павло Данильчук зауважив, що найперше потрібно визначитися із типом валідаторів, адже є мобільні і стаціонарні. Він же виступає за те, щоби у транспорті стояли стаціонарні валідатори. Володимир Степанов пояснив, що одночасно не вдасться запровадити стаціонарні валідатори у 60-ти тролейбусах і понад двох сотнях маршрутках. До прикладу, у Тернополі, аби привчити людей розраховуватися карткою за проїзд знадобилося понад півроку.

У Луцьку обговорили питання впровадження автоматизованої системи обліку плати за проїзд

Також Володимир Степанов додав, що розрахуватися за проїзд можна буде персоніфікованими і не персоніфікованими картками, за допомогою картки лучанина, банківської картки, а також смартфона. Картку лучанина виготовлятиме Луцька міська рада, та видаватиме її пільговикам. Персоніфіковану картку, яка буде безтерміновою, можна буде придбати у кіосках на зупинках. ЇЇ можна буде використовувати як банківську картку. Так само поповнювати через термінали. А для гостей Луцька зроблять не персоніфіковані картки.

Зі слів Володимира Степанова, планують запровадити і різну ціну на оплату за проїзд. До прикладу лучани платитимуть 5 гривень, приїжджі – 6 гривень. А для людей, які не захочуть використовувати картку ціна за одну поїздку у маршрутці становитиме 8 гривень. До того ж хочуть зробити усе, аби обмежити поїздки пільговиків у ранній час. Зокрема, пільгова картка не буде діяти до 10 години ранку. Це роблять для того, аби працездатне населення могло комфортніше добратися до місця роботи. Аби стимулювати водіїв не з’їжджати з вечірніх рейсів, дотримуватися графіків руху хочуть підняти ціну за проїзд після 20 години.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Луцькрада позичить гроші на тролейбуси для міста

У Луцьку обговорили питання впровадження автоматизованої системи обліку плати за проїзд фото 1

Значну дискусію у під час зустрічі викликало питання про те, чи потрібен чек з валідатора. Перевізники вважають, що друковані квитки не варто видавати, адже це зайва витрата паперу, що призведе до знищення великої кількості дерев. А інші вважають, чек потрібен, адже він є підтвердженням того, що людина дійсно оплатила за проїзд, а не їде «зайцем».

Обговоривши питання, та не дійшовши до конкретного висновку, вирішили перенести зустріч до 9 листопада. До цієї дати перевізники у письмовому вигляді можуть надати свої пропозиції.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Що відповіли у Луцькій міськраді на петицію лучан проти підвищення вартості проїзду до 7 гривень

У Луцьку обговорили питання впровадження автоматизованої системи обліку плати за проїзд фото 2

Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: Україна, Волинь
В тему