Відповіді на найбільш поширені питання будуть доступні цілодобово в автоматичному режимі.
Як повідомляє прес-служба НЗСУ, це перший в Україні подібний контакт-центр, який обслуговуватиме пацієнтів, лікарів та керівників медзакладів.
Телефонувати можна за номером 1677. Дзвінки зі стаціонарних телефонів та мобільних операторів безкоштовні.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українські цілителі підуть у підпілля?
За словами голови НЗСУ Олега Петренка, контакт-центр створений для зворотного зв’язку пацієнтів та лікарів. Зателефонувавши в робочий час, можна буде поставити питання оператору.
Усі запити, вирішення яких потребує додаткового часу, будуть реєструвати і скеровувати у відповідні підрозділи НСЗУ для вирішення.
Виконуюча обов'язки міністра охорони здоров'я Уляна Супрун на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook також підкреслила: "Найважливіше - це зворотний зв'язок Нацслужби здоров’я з пацієнтами та медичними працівниками. Завдяки постійному спілкуванню з українцями працівники Служби швидко дізнаватимуться про те, що найбільше турбує громадян та зможуть оперативніше розв'язувати проблеми".
Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.