8 Серпня 2018
Новини

Технології маніпулювання будуть використовуватись на виборах Президента України у 2019 році

Технології маніпулювання будуть використовуватись на виборах Президента України у 2019 році

Голова правління UA: Суспільне мовлення Зураб Аласанія впевнений, що через кілька років люди таки припинять дозволяти робити із себе зомбі, почнуть дивитися телебачення, яке позбавлене «токсичного контенту»: «джинси», політичної реклами, що не позначена,  доступу влади, що використовували адмінресурс на повну. А за це не отримуватиму «чорного налу». Хоча зараз таке телебачення не потрібно ні суспільству, ні владі.  

«Коли ми почали створювати «Суспільне», то я запропонував перетворити емоції на факти. Якщо людей купують на емоціях, то давайте дамо їм хоча б шанс отримати факти, сказав я. Однак наші рейтинги як були на низькому рівні, після того як я позбавився Поплавського чи маніпулятивних шоу на кшталт Шустера, та і залишаються на рівні одинички. Факти є? Є. Правильні програми є? Є. Людям цікаво? Ні. От броколі корисний продукт? Корисний. Але хтось його любить? От таке от броколі на телебаченні ми робимо. Має виробитись звичка до нього. Ви будете клясти суспільне ще декілька років. І все одно прийдете до того, що та кількість інформації, яка на вас валиться кожного дня, і ви не можете її обробити, непотрібна. Через таку інформацію люди починають сердитись і вихлюпувати злість в тому ж самому Фейсбуці.

Це все технології, які на вас впливають. Ви думаєте, що Орбан чи Трамп прийшли до влади самі по собі? Помиляєтесь. Такі ж технології будуть використовуватись на виборах Президента України у 2019 році. Коли ви зайдете до кабінки голосування, то подивіться на свою руку. До якого прізвища вона буде тягнутися, аби поставити галочку. Впевнений, що прийде до влади такий самий популіст, яких в Україні багато.

Хочу зауважити, що «Суспільне» відмовилося від політичної реклами в проміжку між виборами. Цікаво, що в цьому проміжку не існує політичної реклами взагалі, вона починається у період виборів, згідно закону. Ми нікого не позбавляєм реклами, в нас немає «чорного списку», однак ми позначимо, що це політична реклама, незалежно, хто до нас звернеться: президент чи прем’єр-міністр. Усі люди мають мати однакові права.

І після цієї заяви український парламент нас просто зненавидів. Адже саме нардепи вирішують, давати нам гроші на бюджет чи ні, але більше не мають можливості приїздити на обласні телеканали і по 20 хвилин промивати людям мізки. Політики матимуть ті ж самі 20 хвилин, під час вони розповідатимуть, які вони хороші,  але під час наступних 15 хвилин вони будуть відповідати на питання журналістів та експертів. І тут виникла проблема…».  

Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: Україна, бандерштат, луцьк
В тему

Останні матеріали