18 Квітня 2018
Новини

На Каннському кінофестивалі фільми в основному про жінок

На Каннському кінофестивалі фільми в основному про жінок

Фільми, які покажуть на Каннському кінофестивалі, що стартує 8 травня, в основному про жінок – не тільки словом готових постояти за себе і близьких, а й зі зброєю в руках – пише vesti-ukr.com.

«Всі знають»

Фестиваль цього року відкриває психологічний трилер іранського режисера Асгар Фархаді, де задіяне зіркове подружжя – Пенелопа Крус і Хав’єр Бардем. Причому грають вони теж чоловіка і дружину (цікаво, що в травні в прокат виходить стрічка «Ескобар» із цим же сімейним тандемом, де Бардем у ролі наркобарона, а Пенелопа – його коханки-журналістки). Тут же в центрі історії – жінка Лаура, яка із чоловіком і дітьми вирушила з Буенос-Айреса в Іспанію в рідне село на весілля рідної сестри. Однак замість нетривалого святкового візиту їй доведеться надовго затриматися в Іспанії, переживши при цьому низку трагічних подій.

«Жінка на війні»

Україна цією драмою (знятою в копродукції з Францією і Ісландією) побореться за призи в секції «Тиждень критики» (де в 2014 році отримав Гран-прі наш Мирослав Слабошпицький за «Плем’я»). Халле – під п’ятдесят, вона диригент хору і одночасно екологічна активістка, яка оголосила війну алюмінієвій промисловості Ісландії. Але коли Халла удочерила дівчинку в Україні, то вирішила зав’язати з екологічною боротьбою, наостанок влаштувавши потужну диверсію. Режисер і виконавець головної ролі – з Ісландії, а з української сторони в стрічці зайнята актриса Олена Лавренюк, відома за комедією «DZIDZIO Контрабас» і горором «Синевир».

«Дівчата сонця»

Француженка Єва Хассон зняла драму про жіночий батальйон опору Іракського Курдистану. Там був створений загін «Дівчата Сонця», що воює проти «Ісламської держави». Багато хто з найманок – колишні рабині ІДІЛ, які пережили полон і тортури бойовиків. Сюжет картини розгортається навколо доль двох дівчат: Бахар, керівниці жіночого батальйону, і французької журналістки Матильди, яка висвітлює поточні події в цій країні.

Читайте також: Найкрасивіший українець боротиметься за визнання у Каннах

«Попіл білого кольору»

У центрі сюжету стрічки китайського режисера Цзя Чжанке, який отримав у 2006 році «Золотого лева» у Венеції за картину «Натюрморт», – теж дівчина, яка бореться нарівні із чоловіками, але тільки в кримінальних війнах.

Цяо закохалася в місцевого бандита Біна. І несподівана війна між міськими бандами змушує її взяти в руки зброю, щоб захистити коханого. Це не залишається непоміченим для органів правопорядку: Цяо засуджена на п’ять років ув’язнення. Всі ці роки її хлопець не давав про себе знати. Після виходу з в’язниці Цяо відправляється на пошуки свого коханого, сподіваючись, що він її не забув.

«На війні»

Майстер соціальних драм французький режисер Стефан Бізе знову зняв картину в цьому жанрі. За сюжетом, два роки тому компанія Perrin Industry Factory з 1100 працівниками та хорошою репутацією підписала угоду зі співробітниками на урізання зарплати, щоб врятувати підприємство і зберегти робочі місця на п’ять років. Але раптом компанія вирішує закритися. Однак співробітники не бажають миритися з таким станом речей... У головній ролі зайнятий актор Венсан Ліндон, який у 2015 році отримав «Золоту гілку» («Найкраща чоловіча роль») у Каннах якраз за соціальну драму «Закон ринку» Бізе, де зображувалися подібні проблеми.

«Холодна війна»

Польський режисер Павло Павліковський, який отримав у 2015 році «Оскар» за «Іду» (про те, як єврейська дівчинка з’ясовує минуле батьків, які загинули у фашистському таборі), зняв фільм про кохання на тлі політики. Це історія двох людей різного віку і темпераменту, що живуть по різні боки «залізної завіси», але пристрасно люблять одне одного. Події відбуваються за часів холодної війни 1950–1960-х років у Польщі, Німеччині, Югославії та Франції. Одна із фішок картини – це музика. Вона немов героїня фільму, для якої не існує державних кордонів, – це народні польські мелодії, джаз і французький шансон.

«Чорний Кланівець»

Чорношкірий американський режисер Спайк Лі часто зачіпає тему расизму в своїх роботах. І зараз він екранізував книгу людини, яка описала свою унікальну історію. У 1979 році афроамериканський коп з Колорадо Рон Стелворт увійшов в ку-клукс-клан і настільки став там своїм, що йому запропонували очолити одне з відділень організації. Як це вийшло? Він листувався і говорив із членами угруповання по телефону – нібито з метою конспірації. У рідкісних випадках, коли потрібна була особиста присутність, замість себе посилав білошкірого хлопця. І завдяки діяльності Рона багато операцій расистів було зірвано.

Читайте також: Анімаційний фільм української сценаристки номіновано на «Оскар-2018» (відео)

«Догма»

Фільм італійського режисера Маттео Гарроне (він володар Гран-прі Канн 2012 року за фільм «Реальність») – про злочинне життя Риму 1980-х.

Картина розповідає про те, як існував магазин домашніх тварин під назвою «Догма». Однак під невинною вивіскою там творилися страшні речі. У цьому магазині тримали в клітках собак бойових порід, які були спеціально натреновані для тортур над людьми. Неугодних мафії людей привозили сюди і кидали в ці клітки. Однак Догм – це і доглядач магазину. Це прізвисько показує метаморфозу головного героя – як він з людини перетворився на тварину.

«Асако 1 і 2»

Повнометражний дебют японського режисера Рюсуке Хамагуті – це мелодрама про переживання 21-річної дівчини. Головна героїня Асака живе в Осаці. Вона без пам’яті закохується в волелюбного хлопця Баку, який не терпить ні серйозних відносин, ні будь-яких зобов’язань. Він розповідає, що «вільний, як вітер», і якось безслідно зникає з міста і життя Асака. Через два роки дівчина переїжджає до столиці Японії Токіо і зустрічає там хлопця Рехе. Він страшенно схожий на Баку, тільки, на відміну від нього, відповідальний і серйозний. Асака починає відчувати теплі почуття до Рехе, вирішивши, що пора забути Баку, але тут трапляється непередбачене...

«Літо»

Відомий російський режисер Кирило Серебренніков зняв стрічку про Віктора Цоя – він показав рок-кумира на тлі ленінградської андеграундної тусовки. Літо 1983 року. В основі сюжету – історія знайомства 21-річного Цоя і 28-річного засновника панк-рок-групи «Зоопарк» Майка Науменка. У головних ролях: корейський актор Тео Ю і лідер групи «Звери» Роман Білик. Свій фільм Серебренніков зняв ще до арешту (затриманий у справі про фінансові махінації), а монтував у себе в квартирі. Режисер пообіцяв, що картина буде легкою і романтичною історією про молодість і музику. Безумовно, фільм викличе інтерес у шанувальників групи «Кіно». А якщо Кирилу вдасться передати творчу атмосферу тих років у Пітері – й у більш широкої аудиторії.

Друзі! Підписуйтесь на наш канал в Telegram та сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: Світ
В тему