19 Лютого 2018
Новини

McDonald’s вирішив підтримати спорт і додав жиру в бургери

McDonald’s вирішив підтримати спорт і додав жиру в бургери

Мережу ресторанів швидкого харчування McDonald’s у Великій Британії звинуватили в безвідповідальності після появи нової лінійки бургерів Signature.

Вони випереджають інші сендвічі за калорійністю і містять більше жиру, повідомляє mirror.co.uk.

У класичному бургері колекції – 698 кілокалорій, у гострому – 635, в барбекю – 732. Для порівняння: енергетична цінність популярного Big Mac – всього 508 кілокалорій. Крім того, гамбургер BBQ з нового набору містить 44 грами жиру – майже в два рази більше, ніж у Big Mac (25 грамів).

Читати також: Фастфуд впливає на роботу імунітету

McDonald’s представляв лінійку Signature влітку 2017 року, а потім повернув ці бургери в меню до Кубка шести націй – змагання з регбі, яке цьогоріч проводиться з 3 лютого по 17 березня. Компанія виступає спонсором змагань.

Експерти розкритикували McDonald’s за те, що мережа зв’язала випуск бургерів зі спортом. Вони підкреслили, що основна страва для дорослої людини має містити не більше ніж 600 калорій. 

Компанія, в свою чергу, нагадала, що завжди виступає за прозорість інформації про інгредієнти й нічого не приховує.

Читати також: Статті про здорове харчування

Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: Світ
В тему