В центрі уваги

Іван Гусак: «Головні принципи BEHEALTHY: Швидко, Професійно та Якісно»

Іван Гусак: «Головні принципи BEHEALTHY: Швидко, Професійно та Якісно»

На запитання «Яких головних принципів у роботі дотримуються у структурах багатопрофільних сімейних клінік BEHEALTHY?» генеральний директор мережі Іван Гусак відповідає чітко і впевнено: «Поряд з нашими основними критеріями – швидко, професійно та якісно – в повсякденну роботу дедалі частіше входять такі цінності, як демократичність, приватність та відповідальність».

Іване Михайловичу, що маєте на увазі, коли говорите саме про демократичність відносин у мережі Біхелсі між колективом та керівником?

Говорячи про демократичність, я маю на увазі спільний для всіх приватних закладів стиль відносин між керівником та колективом. Відчуття командної мети формує відповідальність кожного працівника мережі BEHEALTHY, як і тих, хто очолює відповідні підрозділи. Кожен колектив так чи інакше формує свого керівника. Відбувається постійний взаємообмін, тому кожен повинен прагнути наповнитися корисним багажем і при потребі вміти поділитися досвідом незалежно від рівня взаємодії.

Цей елемент в роботі BEHEALTHY, на моє глибоке переконання, є дуже корисним. І якщо хтось із колективу не задоволений, як ним керують, то він напряму до цього особисто причетний.

А як щодо взаємодії «лікар пацієнт»? При такій повній демократичності чи існують «червоні лінії» у взаємовідносинах та в роботі?

Так, вони, звісно, є. Першою «червоною лінією» є деонтологія. Маю на увазі розуміння того, про що можна, а чого не можна говорити медпрацівнику тій людині, яка звернулася до клініки BEHEALTHY для поради, розв'язання проблем здоров’я, краси чи іншого.

У наших підрозділах усім медичним послугам присвоєні коди. І коли пацієнт спілкується, замовляючи послугу, чи йде сплачувати на рецепції за надані послуги, медперсонал користується виключно кодованими термінами, без діагнозів і деталей. Це є свідченням анонімності, приватності та збереження лікарської таємниці. При цьому вся медична документація ведеться у звичний, традиційний спосіб.

Другою «червоною лінією» є інфекційний контроль. Мережа BEHEALTHY є ліцензованою та акредитованою МОЗ структурою. Акредитація медичного закладу означає, що його перевірила комісія, створена з провідних фахівців Волині, сформована наказом обласного управління охорони здоров’я на чолі з представником Міністерства охорони здоров’я України, та надала відповідний висновок.

У медзакладах системи охорони здоров’я інфекційний контроль спрямований на те, щоб унеможливити ситуацію, коли пацієнт може отримати зараження через інтервенцію медичних приладів чи інструментів, та звести до мізерної можливість заразитися в медзакладі на ВІЛ/СНІД, гепатити тощо.

І третьою «червоною лінією» є наша відповідальність перед пацієнтами. Спробую коротко деталізувати, від чого ми абстрагуємось. На сьогодні зі сторінок соцмереж надавачі медичних послуг та близьких до медицини послуг із так званої сфери beauty, де також присутні ін’єкційні методики, пропонують долучитися до перманентного успіху їхніх закладів. При цьому у фокусі всіх меседжів — винятково чудовий результат.

Які фактори успіху, на Вашу думку, характеризують мережу BEHEALTHY?

Фактором успіху будь-якого медичного закладу, не лише нашого, є те, що уже згадано. А саме: оперативність у реагуванні на звернення, якісне обслуговування на високому рівні, а також впровадження та використання інноваційних методів у роботі персоналу з дотриманням внутрішніх стандартів мережі. Тобто що ретельніше ми будемо рухатися у визначеному нашою стратегією напрямку, то успішнішим буде наш результат.

Хочу наголосити, що своїм успіхом BEHEALTHY завдячує не лише всьому колективу мережі, а й провідним менеджерам VolWest Group, голові ради директорів компанії, доктору економічних наук Вікторові Корсаку, який є серйозним ідеологом та мотиватором для будь-якого руху вперед.

Тридцятирічний досвід цієї інвестиційної компанії є вагомою підтримкою для нас у прийнятті ключових рішень, визначенні стратегії розвитку. Весь наш колектив і я особисто цінуємо традиції та принципи VolWest Group, які ніколи не втрачають своєї актуальності.

Якщо продовжувати Вашу думку про вагу традицій, то хочу привітати мережу BEHEALTHY з третьою річницею! Якими здобутками вже можете гордитись?

Найперше те, що на сьогодні ми перебуваємо в ТОП-3 приватних медичних закладів України за кількістю укладених декларацій. 2 грудня 2023 року ми перетнули позначку у 50 000 пацієнтів, які нам довіряють. Погодьтесь, це дуже вагомий результат! З цих 50 тисяч майже четвертина — це діти, які вважаються дуже чутливою групою, з особливим ставленням персоналу та високим ступенем відповідальності.

Наразі мережа BEHEALTHY складається з 14 підрозділів, у яких працює 149 працівників. Ми обслуговуємо пацієнтів у восьми містах і містечках Волині та Львові.

А загалом наш ресурс — це близько 108 000 епізодів наданих послуг у 2023 році лише на Волині.

Чи налагоджена у BEHEALTHY співпраця з волинськими лікарнями?

Звісно, як структура, що надає первинну медичну допомогу населенню, ми співпрацюємо з державними та комунальними закладами охорони здоров'я, де надається спеціалізована медична допомога. Хочеться відзначити конструктивний діалог, який вдалося налагодити з КП «Волинська обласна клінічна лікарня». Не менш ефективною також є співпраця з комунальним закладом «Луцька дитяча міська поліклініка».

Отже, мета роботи нашої мережі — це задоволення потреб пацієнтів у медичних послугах з використанням високотехнологічних досягнень у межах нашої відповідальності.

А місія мережі «Біхелсі» така: «Ми піклуємося про ваше здоров’я щодня та при потребі надамо вам професійну, якісну і швидку медичну допомогу».

Тож ми вдячні кожному з 50 тисяч наших пацієнтів, які довіряють нам піклування про своє здоров'я і здоров'я своїх близьких. Будемо й надалі виправдовувати вашу довіру.

 Ірина Белоцька

 

 

Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: Волинь, луцьк, медицина
В тему