В центрі уваги

Основні завдання та навички маркетолога

Основні завдання та навички маркетолога

Сучасний ринок послуг та товарів досить динамічний, постійно розвивається. Для того, щоб отримувати величезні прибутки, потрібно тримати руку на пульсі, та чудово розумітися на інтересах, бажання покупців. Для цього варто проводити спеціальні дослідження, опитування, щоб оцінити шанси отримання величезних прибутків при продажу певних товарів або послуг. Такими дослідженнями займається маркетолог.

Чи потрібно мати вищу освіту, щоб стати маркетологом?

Цей спеціаліст виконує величезну кількість завдань та робіт, поєднує у собі декілька професій, серед яких копірайтер, соціолог, психолог, рекламіст. Головне завдання маркетолога – не лише визначити, яким товаром цікавляться покупці, але й презентувати створену продукцію таким чином, щоб зробити її досить цікавою, потрібно. для клієнтів.

Щоб отримати цю вакансію, необов'язково закінчувати вищий навчальний заклад. Достатньо пройти курси маркетингу онлайн, постійно навчатися. Головна особливість у тому, що навчання цього спеціаліста ніколи не припиняється, через постійний розвиток ринку, появу нових товарів та послуг, а також різновидів реалізації продукції.

Завдання та обов'язки маркетолога:

  • Якщо раніше маркетолог виконував роботу offline, проводячи опитування та рекламуючи продукцію у торговельних центрах, то зараз ситуація повністю змінилася через появу величезної кількості інтернет-магазинів.
  • Тепер всі завдання спеціаліст повинен виконувати по відношенню до онлайн магазинів. У фізичному плані це виявилося значно простіше зробити, чим offline, через можливість виконання величезної кількості роботи за невеликий проміжок часу.
  • Це пов'язано з появою спеціальних програм, які опитують клієнтів у інстаграмі, фейсбуці та інших соцмережах. Таким чином, маркетологу не потрібно ходити по торговому центру та опитувати покупців, достатньо лише мати розкручені сторінки в соцмережах та створити спеціальне електронне опитування.

Переваги та недоліки роботи маркетологом

Серед переваг варто зазначити високий рівень зарплатні, а також динамічну та цікаву роботу. Проте на жаль вона підходить далеко не всім категоріям спеціалістів, через необхідність мати певні риси характеру. Це вакансія для дуже рухливих людей, які здатні виконувати роботу в режимі багатозадачності. Потрібно створювати рекламу та займатися одразу декількома проєктами, а не одним. Крім того, доведеться весь час вивчати щось нове, через появу спеціальних програм та методів дослідження, комунікації з покупцями, клієнтами. Такий спеціаліст повинен бути не лише відповідальним, але й стресостійким.

Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

В тему