Реклама з обмеженим бюджетом: 5 порад по запуску
Існує думка, що медійна реклама вимагає багато вкладень. Але реклама Google Ads може бути ефективною й за обмеженого бюджету. Головне – дотримуватися декількох простих правил.
Збираємо семантичне ядро
Налаштування контекстної реклами починається з аналізу потреб цільової аудиторії та збору семантичного ядра. Воно являє собою набір слів і фраз, що описують певний товар або послугу.
Щоб контекстна реклама була успішною, семантичне ядро ??не повинно бути занадто широким або вузьким. Тому рекомендується брати слова, по яких не нижче 30 показів на місяць, і транзакційні фрази, як «замовити» або «купити».
Встановлюємо обмеження бюджету
Якщо у вас досить обмежений бюджет, але послуги контекстної реклами необхідні, спробуйте скоротити витрати одним із наступних способів:
- встановіть денне обмеження бюджету;
- поставте низьку ціну за клік;
- коригуйте ставки за часом.
Налаштовуємо геотаргетинг
Виділяють два типи геотаргетингу:
- Вузький. За його допомогою можна вибрати радіус або конкретну будівлю. Ідеально підійде тим, хто надає послуги на невеликій території.
- Розширений. Подібний тип орієнтування показує рекламу не тільки тим, хто знаходиться в обраному вами місці, але й цікавиться ним.
Але, якщо ви вирішили замовити контекстну рекламу, маючи обмежений бюджет, необхідно зосередитися на регіоні, де будуть надаватися послуги.
Створюємо якісні УТП
Унікальна торгова пропозиція — це те, що відрізняє вас від інших. Краще витратити більше часу, ніж використовувати загальні обіцянки, які навряд чи зацікавлять потенційного покупця. Краще зосередитись на конкретних або корисних пропозиціях, щоб не витрачати кошти на даремний клік.
Налаштовуємо покази на тематичних майданчиках
Для деяких типів оголошень покази на тематичних майданчиках працюють краще ніж в пошуку, тому нехтувати такою кампанією не варто. Головне створити максимально релевантні запити та відмовитися від загальних фраз. Але якість трафіку буде нижчою й можуть залучатись нецільові запити, зате ціна за клік буде в 2-3 рази нижче.
Реклама від Ланет CLICK
Ланет CLICK — digital агентство повного циклу, серед послуг якого налаштування PPC-реклами. Уявіть, ви запустили рекламу, але вона не приносить бажаних результатів? Фахівці Ланет CLICK швидко проведуть аудит контекстної реклами, вкажуть на помилки, допоможуть все виправити та проконсультують з інших питань, наприклад налаштування акаунта Гугл.
Зробіть вашу рекламу ефективною разом з Ланет CLICK!
З питань вартості послуг звертайтесь за телефоном +38 (044) 225-19-00 або пишіть нам: lanetclick@lanet.ua! Ми на зв'язку!
Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.