В центрі уваги

У школі «Years» вчителі розуміють, що дитина — це особистість, поважають особисті кордони учнів і допомагають їм полюбити процес навчання

У  школі «Years» вчителі розуміють, що дитина — це особистість, поважають особисті кордони учнів і допомагають їм полюбити процес навчання

Школа як відкрита система, школа інтелекту,  свободи і щастя — саме  на цій філософії заснована приватна школа у Луцьку «Колегіум Years».  А педагоги цього навчального закладу — це фахівці, які поважають дітей і люблять свою роботу.

В «Years» запроваджують інноваційну навчальну програму: НУШ у поєднанні з авторськими розробками, сінгапурська методика вивчення математики, індивідуальний план розвитку дитини, збалансоване поєднання академічного навчання, творчих занять і фізичної активності.

Вивчення англійської з носіями мови, поглиблене вивчення предметів STEM-напряму, карате, футбол, гімнастика, хореографія, робототехніка і ІТ технології, традиційні предмети за новітніми методиками — лише невелика частина того, що пропонує школа майбутнім учням.

У «Колегіум Years» працюватиме велика кількість студій

«Завдання, яке стоїть перед усім педагогічним колективом школи «Years» — побудувати простір, не тільки вчити. Колись педагог був єдиним джерелом знань, а зараз він виступає партнером, який допомагає дитині захопитися процесом навчання.

Наші діти дуже здібні, вони можуть багато чого опанувати самотужки, потрібно лише допомогти розкрити ці здібності, - наголошує засновниця школи Валентина Галущак. - Коли я розпочала набір персоналу, то розуміла, що знайти вчителів, які б відповідали моїм критеріям - непросто.

Тому орієнтувалася на тих, хто вже має відповідні навички і досвід. Разом з тим, наші вчителі постійно навчаються, підвищують свій професійний рівень. У нас викладають педагоги, які мають практику навчання закордоном, вміють використовувати різні методики та підходи до навчання.

На сьогодні у нас є основний склад, до якого поступово долучаються нові фахівці.

Хочу зауважити, що  у «Колегіумі Years» працюватиме велика кількість студій. Серед них –  гімнастика, карате, футбол, шахи, хореографія, робототехніка та інші».

У приватній школі є чимало переваг

Засновниця приватного закладу дошкільної освіти Валентина Галущак зазначила, що коли в класі 30 учнів, то вчитель фізично не може дати необхідний обсяг інформації: «У класах нашої школи максимальна кількість дітей — 17, з можливістю навчання однієї дитини на інклюзії з асистентом».

Серед переваг приватної школи Валентина Галущак зазначила:

  •  більша автономія вчителів у  виборі методів та методик навчання;
  •  систематичне навчання і розвиток педагогів з метою підтримки їх відповідності сучасним запитам освіти
  •  вибір методів оцінювання;
  •  можливість обирати індивідуальну освітню траєкторію кожного учня.

Загалом колегіум розрахований на 150 дітей, які будуть навчатись за двома рівнями: початкова школа та середня базова освіта.

Цього року відкритий набір до 1, 2 та 3 класів, а також класів підготовки до школи.

Школа повного дня діятиме з 8:30 до 18:30. Навчальний процес буде з вересня по червень. У липні та серпні – тематичні табори.

Важливо, щоб між педагогом і дітьми була довіра

«У навчальному процесі нас консультує Юрій Гайдученко - він наш тренер і розробник багатьох курсів. Пан Юрій увійшов до ТОП-10 вчителів України за версією Global Teacher Prize Ukrainian-2018. За фахом він учитель української мови та літератури, має власні розробки щодо оцінювання і ведення інтегрованих занять, - розповідає очільниця приватної школи. - Основні вимоги до наших викладачів - освіта, навички і досвід.

Кожен педагог  проходитиме стажування. Ми спостерігатимемо за його роботою і аналізуватимемо, чи достатньо уваги він приділяє дітям.

Завдання кожного педагога – це не зробити учнів «зручними», «безпроблемними», а знайти підхід до кожного.

Звісно, працювати зі «зручними» дітьми досить легко. Але тиша у класі іноді може свідчити не про дисципліну, а про те, що діти бояться. А коли є страх, думати про те, що пояснює вчитель, неможливо. Важливо, щоб між педагогом і дітьми була довіра.

Із вересня 2019 року наша команда педагогів працює над концепцією та підвищує свою професійну майстерність. Так, викладачі пройшли багато тренінгів і семінарів. Нам дуже хотілося б, щоб випускник нашої школи володів визначеними чеснотами, навичками і знаннями».

Одне із основних завдань – пробудити у дітей бажання вчитися

Про те, за якими принципами будуватимуться  стосунки з учнями у школі «Years», розповіла педагог Тетяна Фелістович.

«Одне із основних завдань, яке я ставлю перед собою – пробудити у дітей бажання вчитися.

Я переконана, що показавши дітям незвичайність у простих речах, ми зможемо пробудити в них  інтерес до навчання. Інтерес і бажання пізнати те, що відбувається навколо, на мою думку, є найкращою мотивацією до навчання. Але чого хотіли ми усі, коли були дітьми? Ми хотіли гратися! Тому я є дуже часто використовую гру для пояснення матеріалу, і зазвичай це задовольняє і мене, і дітей.

Я, напевно, як і кожен вчитель вважаю, що найважливіше – це правильно вибудувані відносини з дітьми. Вибудувані на довірі відносини спонукатимуть дітей брати на себе відповідальність і з особливим ентузіазмом виконувати певні доручення.

Весь навчальний рік поділений на тематичні тижні. У плані передбачені такі теми, де діти обиратимуть, що ми будемо вивчати цього дня самостійно. Наприклад: Міжнародний тиждень передбачає умовну подорож до певних країн, до яких саме країн подорожувати обиратимуть учні, шляхом голосування. Це дасть можливість збільшити зацікавленість у даних темах, оскільки обрані теми вже цікавлять дітей, то наше завдання задовольнити інтерес дитини.

Кожен ранок у школі буде розпочинатися з ранкового кола. Саме тут створюється атмосфера нашого класу та нашого навчального дня. Зі свого досвіду, можу сказати, що сидячи у колі, діти почуваються вільніше, говорять більше і є абсолютно відкриті, тому вранці дітки матимуть можливість поділитися з нами новинами, які їх хвилюють, розповісти про свій настрій та налаштуватися на навчальну діяльність.

Я не є прибічником навчання лише за партами, адже це не є природно для дітей. Я точно знаю, що діти люблять активність і зміну діяльності.  Завдання на уроках будуть спрямованні не тільки на розумову діяльність, а й поєднуватися з руховою активністю.

Я обожнюю використовувати активні ігри на закріплення. Це не тільки корисно, а й весело і приносить дітям багато задоволення від процесу навчання. Також ми будемо проводити уроки в межах класу, в межах школи і, думаю, навіть на шкільному подвір’ї.

У своїй діяльності  часто застосовую роботу в групах, адже це допомагає навчити дітей працювати у команді, аргументувати свої думки, вносити пропозиції та приймати командне рішення. Після роботи в команді, завжди йде презентація результату.  Цей вид діяльності вчить дітей співпрацювати, комунікувати та підсумовувати результат зробленої роботи.

Я переконана, що в кінці дня  діти мають чути такі запитання: «Що цікавого ти сьогодні дізнався?», «Що тобі сподобалося робити найбільше?», «Що змусило тебе посміхнутися?». Я точно знаю, що запитання такого типу спонукатимуть дітей запам’ятовувати позитивні моменти з шкільного дня.

Також я помітила, що діти люблять складати правила. А якщо ці правила складені учнями, то вони дуже стараються їх виконувати. Ми теж будемо створювати свої правила, контролювати їх виконання та змінювати чи додавати нові, вже вході навчання.

Працюючи з дітьми, я зрозуміла, що кожен наступний день із ними не може бути схожий на попередній. Діти приносять радість у моє життя і я намагаюсь поділитись із ними своєю радістю.

Немає нічого кращого, ніж усміхнені діти,які прагнуть пізнати світ, а моє завдання допомогти їм у цьому».

Які знання отримають учні школи «Years»

 «Знання випускника середньої школи ми умовно класифікували так:

  •  мовознавчий блок (українська мова і література; іноземні мови – англійська, польська, німецька; світова література, риторика);
  •  природничий блок (фізика, хімія, екологія, біологія, географія);
  •  математика та ІТ (алгебра, геометрія, програмування, логіка, інтернет-технології, робототехніка, SMM);
  •  суспільні науки – (історія, філософія, психологія, право, економіка і бізнес, емоційний інтелект);
  •  мистецтво (літературна творчість, музика, арт, акторська майстерність (драма), хореографія, фото- і відеографія, дизайн);
  •  фізична культура і спорт (гімнастика, карате, футбол та інші спортивні студії)».

Що входить до комплексу навчальних послуг?

Кожен учень отримає:

  • індивідуальний план навчання;
  •  регулярні практики і заняття, спрямовані на розвиток емоційної зрілості, лідерських якостей, концентрацію уваги;
  •  різноманітні гуртки і студії;
  •  власну економічну гру (валюта школи);
  •  тематичні табори під час канікул;
  •  подорожі та екскурсії в межах міста;
  •  сучасне комфортне приміщення;
  •  супровід психолога;
  •  збалансоване харчування.

«Школа – це не підготовка до життя, це частина життя. Було б дуже добре проживати це життя цікаво і щасливо. Ми запрошуємо вас разом із нами в колегіум «Years», - наголошує Валентина Галущак.

Ми знаходимося за адресою:

вул. Стрілецька, 12 А

years.school

facebook.com

098 422 7074

welcome@years.school

 

Друзі! Підписуйтесь на наш канал в Telegram та сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: Волинь, луцьк, школярі, школа
В тему