Поради

П’ять ознак зносу гальмівних колодок

П’ять ознак зносу гальмівних колодок

Від стабільності та надійності гальмівних колодок залежить безпека поїздок. Їх невчасна заміна може призвести до небезпечних ситуацій на дорозі. Самостійно виконати таку процедуру непросто, тож краще довірити її професіоналам. Фахівці готові швидко та якісно встановити відповідну модель: https://oiler.pro/ua-ru/sto/zamena-tormoznyh-kolodok/.

Головні ознаки несправностей колодок

Визначити необхідність заміни можна самостійно. Серед головних ознак несправностей колодок виділяють такі:

  1. Скрип під час гальмування. Колодки оснащені металевими пластинами. Це своєрідний індикатор зношування, який починає контактувати з диском, коли фрикційний шар стоншується. Металевий звук під час гальмування — сигнал про те, що колодки досягли критичного зношування. Ігнорування цієї проблеми може призвести до пошкодження гальмівних дисків.
  2. Збільшення гальмівного шляху. Якщо помічаєте, що потрібно більше часу та відстані для зупинки — це явна ознака зношених колодок. Відбувається це через втрату фрикційним матеріалом своїх властивостей. Коефіцієнт тертя значно знижується. Така проблема особливо актуальна за вологої погоди або екстреного гальмування.
  3. Вібрація керма чи педалі гальма. Це ознака нерівномірного зношування колодок або їх перегріву. Подібні сигнали також свідчать про проблеми з гальмівними дисками.
  4. Інформація на панелі приладів. Багато автомобілів оснащені датчиками, які відображають стан гальмівних колодок. Включення індикатора означає, що товщина фрикційного шару досягла мінімально допустимого значення (зазвичай 2–3 мм).
  5. Зовнішні пошкодження. Візуальний огляд — найкращий спосіб контролювати стан колодок. Через спиці колеса можна оцінити товщину фрикційного матеріалу. Якщо залишилося менше 3 мм або зношування нерівномірне — краще звернутися до фахівців.

Самостійно визначити пошкодження нескладно. За перших несправностей варто виконати заміну.

Поради щодо заміни гальмівних колодок

Тривале ігнорування проблеми спричиняє несправність гальмівних дисків. А їх заміна обійдеться в 3–5 рази дорожче за встановлення нових колодок. Тому найкраще встановити нову модель. Міняти колодки рекомендується парами — на одній осі. Після заміни перевірте стан гальмівних дисків. Щоб досягти бажаного результату, потрібно вибирати оригінальні деталі, тому важливо враховувати рекомендації виробника. Після встановлення слід дотримуватися періоду обкатки — 200–300 км потрібно проїхати без різких гальмування.

Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: Україна, автомобіль
В тему