Проблеми при ремонті: як майстри карають поганих клієнтів
Ремонт – справа тонка і успіх його залежить від налагодженої комунікації працівників і клієнта. Сторони можуть посваритися через різницю у відчутті прекрасного, грошей або якості роботи. У деяких випадках ображені ремонтники можуть влаштувати своїм клієнтами капость.
Ось декілька способів, як майстри карають клієнтів.
У минулому вважалося, що розлючений тесля може напустити в хату черв'яків або забити гробовий цвях. Це накличе нещастя на мешканців житла. Тому будівельникам добре платили і підгодовували.
Однак черв'яки з'являлися в разі, якщо працівник не проводив антисептування деревини. А невдачі в житті, звичайно, просто збіг. Хоча карати недбайливих господарів працівники продовжують і в наші дні.
Яйце
Найпоширеніший метод – це проколоти куряче яйце, заховане всередині житла. Його можна замурувати в стіну або під плитку, заховати за гіпсокартон або у вентиляцію.
Приблизно через тиждень яйце починає гаснути і виділяти огидний запах. Замовнику в цьому випадку дуже важко знайти джерело запаху. Іноді робітники роблять це, щоб збільшити гонорар, адже покриття в такому випадку доведеться змінювати.
Пробка
Ще один спосіб насолити поганому клієнту - створити штучну пробку глибоко в вентиляції. Дізнатися про це теж не вийде відразу, тільки при використанні витяжки.
На жаль, потім доведеться витратити багато коштів на відновлення вентиляції. Зазвичай пробку роблять за допомогою мокрих ганчірок, будівельного сміття і скловати.
Дріт
Підступний прийом від електриків стосується проводів. Зазвичай вони надламують частину дроту, який знаходиться в стіні. Якийсь час такий дріт працює, а потім контакт порушується і розетка стає неробочою.
Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.