Поради

Проблеми при ремонті: як майстри карають поганих клієнтів

Проблеми при ремонті: як майстри карають поганих клієнтів

Ремонт – справа тонка і успіх його залежить від налагодженої комунікації працівників і клієнта. Сторони можуть посваритися через різницю у відчутті прекрасного, грошей або якості роботи. У деяких випадках ображені ремонтники можуть влаштувати своїм клієнтами капость.

Ось декілька способів, як майстри карають клієнтів.

У минулому вважалося, що розлючений тесля може напустити в хату черв'яків або забити гробовий цвях. Це накличе нещастя на мешканців житла. Тому будівельникам добре платили і підгодовували.

Однак черв'яки з'являлися в разі, якщо працівник не проводив антисептування деревини. А невдачі в житті, звичайно, просто збіг. Хоча карати недбайливих господарів працівники продовжують і в наші дні.

Яйце

Найпоширеніший метод – це проколоти куряче яйце, заховане всередині житла. Його можна замурувати в стіну або під плитку, заховати за гіпсокартон або у вентиляцію.

Приблизно через тиждень яйце починає гаснути і виділяти огидний запах. Замовнику в цьому випадку дуже важко знайти джерело запаху. Іноді робітники роблять це, щоб збільшити гонорар, адже покриття в такому випадку доведеться змінювати.

Пробка

Ще один спосіб насолити поганому клієнту - створити штучну пробку глибоко в вентиляції. Дізнатися про це теж не вийде відразу, тільки при використанні витяжки.

На жаль, потім доведеться витратити багато коштів на відновлення вентиляції. Зазвичай пробку роблять за допомогою мокрих ганчірок, будівельного сміття і скловати.

Дріт

Підступний прийом від електриків стосується проводів. Зазвичай вони надламують частину дроту, який знаходиться в стіні. Якийсь час такий дріт працює, а потім контакт порушується і розетка стає неробочою.

Друзі! Підписуйтесь на наш канал в Telegram та сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Читайте також
Все про: квартира, Ремонт, цікаво знати
В тему