Що робити, якщо вас відмовляються обслуговувати українською мовою. ПОКРОКОВА ІНСТРУКЦІЯ
З 16 січня в Україні всі сфери обслуговування повинні перейти на українську мову. Обслуговувати іншою мовою можна тільки на особисте прохання клієнта, в іншому випадку передбачений штраф.
Мовний омбудсмен Тарас Кремінь розповів алгоритм дій, якщо відвідувача не обслуговують українською мовою:
Вирішити питання мирно на місці з працівником або адміністрацією закладу.
Якщо отримали відмову, зафіксувати його на аудіо/відео, письмового підтвердження очевидців і т.д. і дані підприємства.
Подати скаргу (поштою, на e-mail: skarha@mova-ombudsman.gov.ua) або заповнити форму на сайті (https://mova-ombudsman.gov.ua/).
Інформація повинна включати дату відмови, адреса місця, яким чином порушувалися права позивача і його особисті дані.
Подати скаргу можна протягом півроку з моменту порушення, зафіксованого заявником.
Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.