Поради

15 перевірених технік бути щасливим на роботі

15 перевірених технік бути щасливим на роботі

Багато хто вважає, що щастя і робота – це два абсолютно несумісні поняття. Але ми посперечаємось із цим твердженням і розповімо про 15 способів відчути себе на роботі щасливим.

 

1. Варто зрозуміти сенс своєї діяльності

Працівники, які знають, що їхня справа важлива, набагато щасливіші і працюють більш продуктивно.

Незалежно від того, наскільки велика значимість вашої роботи – чи шукаєте ви ліки від раку або просто допомагаєте колезі впоратися із завданням, – ви все одно будете почувати себе на роботі щасливим, просто усвідомлюючи, що робите щось корисне.

 

2. Облаштуйте своє робоче місце

Сучасний ритм робочих буднів вимагає від нас чимало часу. Тому на робочому місці ми повинні почувати себе затишно, спокійно і комфортно. Для цього варто оточити себе приємними дрібницями.

 

3. Побачте в колезі свого друга

Дослідження підтвердили, що співробітники, у яких є друзі на роботі, сприймають свою роботу як більш захопливе, корисне і приємне проведення часу.

Крім того, вони відчувають підтримку з боку колеги, що може підвищити лояльність до організації в цілому.

 

4. Усміхайтеся

Немає нічого простішого за усмішку. До того ж вона підніме вам настрій. І можливо, ви передасте його своїм колегам, тоді і вони почнуть усміхатися.

 

5. Залиште особисті проблеми вдома

Коли у нас особисті проблеми, нас захоплюють емоції, а стрес виснажує. Це негативним чином позначається на всіх сферах нашого життя, особливо на професійній. Ми будемо кожну хвилину дивитися на годинник і думати, що цей день ніколи не закінчиться. Ми будемо постійно відволікатися і в підсумку за цілий день не зробимо нічого корисного.

Так, звичайно, це дуже нелегко, але постарайтеся не думати під час роботи про свої особисті проблеми. Так ви залишитеся тільки у виграші: обтяжуючи себе тяжкими думками, ви не досягнете нічого хорошого.

 

6. Орієнтуйтеся на майбутнє

Ми прийматимемо більш зважені рішення і досягатимемо кращих результатів, якщо будемо знати, що наша справа принесе свої плоди в майбутньому. Тобто у нас завжди повинні бути довгострокові плани і цілі.

 

7. Говоріть спасибі

Підтверджено, що вдячність за якусь послугу чи виконану роботу підвищує  самооцінку, дає нам змогу відчувати себе задоволеними. Окрім того, просте «спасибі» викликає хороші емоції і в того, кому дякують, і в  того, хто дякує.

Якщо ви успішно виконали замовлення для якої-небудь компанії або конкретної людини, то попросіть написати вам відгук або навіть лист подяки.

 

8. Зробіть перепочинок

Враховуючи, скільки робочих завдань, не дивно, що так легко піти з головою в справи і зовсім забути про відпочинок.

Влаштовуйте собі короткі перепочинки. Хоча б декілька хвилин посидьте спокійно, переведіть подих і переходьте до наступної задачі.

Коли ми виконуємо робочі завдання без перерви, нам стає набагато важче проявити весь свій професіоналізм, підійти до вирішення завдання творчо або з гумором.

Якщо ми не будемо влаштовувати собі перерви, то станемо агресивними відносно інших людей, не зможемо адекватно сприймати критику на свою адресу. Відтак перерви – це те, що допоможе знизити стрес на роботі.

 

9. Правильно харчуйтеся і пийте достатню кількість води

Не треба в черговий раз в обідню перерву харчуватися чипсами, печивом і колою. Їжте корисну і повноцінну їжу, не забувайте пити достатню кількість води. Якщо ми ситі і не відчуваємо спраги – ми енергійні, здатні виконувати свої робочі обов'язки з більшою продуктивністю.

 

10. Підтримуйте порядок на робочому столі

Безлад на робочому місці може сприяти безладу у ваших думках. Ви і так достатньо нервуєте на роботі, тому на робочому місці має бути чисто. І тоді ви зможете працювати більш зосереджено і з більшою ефективністю.

 

11. Скажіть «ні» режиму багатозадачності

Незважаючи на поширений міф, багатозадачність – це зовсім неефективно. Насправді багатозадачність забирає у нас більше часу, ніж заощаджує.

У режимі багатозадачності нам складніше концентруватися і проявити весь свій творчий потенціал.

Замість того щоб хапатися за кілька справ одночасно, краще зосередьтеся на одній задачі, але зробіть її якісно. Складіть собі список справ на день, розставте пріоритети і не женіться за двома зайцями відразу.

 

12. Приймайте людей такими, які вони є

Ми не можемо змінити характер інших людей. Намагайтеся бути ввічливим і не нервуватися через дрібниці. Підтримуйте добрі стосунки з колегами.

Якщо винні, то не намагайтеся перекласти провину на когось іншого. Якщо хтось дратує вас, постарайтеся заспокоїтися, порахуйте до десяти і тільки тоді говоріть з цією людиною.

 

13. Позбавте себе від сидячих робочих буднів

Не проводьте вісім робочих годин так, немов ви прикуті до стільця. Пробіжіться вгору-вниз по сходах або зробіть декілька кіл навколо офісу. Можете навіть влаштувати собі 10-хвилинну зарядку і запросити приєднатися колег.

Сидячі робочі будні перед монітором комп'ютера гарантують проблеми зі здоров'ям: зайва вага, погіршення зору, хвороби серця і так далі.

 

14. Заохочуйте себе

Якщо ви успішно завершили важливий проект або домоглися відмінних результатів, то нагородіть себе. Повечеряйте в ресторані, купіть новий гаджет, про який так давно мріяли, або просто купіть собі улюблену шоколадку. Неважливо як, але завжди потрібно заохочувати себе за успіхи.

 

15. Міркуйте над своїми цілями та успіхами

Чому ви працюєте настільки завзято, яка мета вами рухає? Дайте відповідь на це запитання, а відповідь збережіть де завгодно – в одному з численних гаджетів або в звичайному паперовому блокноті. Також намагайтеся записувати всі свої робочі успіхи і досягнення.

 

Коли вам буде потрібен поштовх для роботи зі складним проектом або ви просто будете хандрити і у вас знизиться мотивація, зверніться до своїх записів. Вони нагадають вам про те, чому так важливо не здаватися.

 

Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: Кар'єра, робота
В тему