Не є таємницею, що найуразливіші на автомобілі деталі – пластикові. Притім, не важливо – чи тріскається пластмаса салону, чи ламається пластик екстер’єру. Як запевняють автомеханіки, нічого трагічного в цьому немає. Адже пошкодження можна відремонтувати власноруч, щоправда за допомогою паяльника.
Насамперед потрібно обережно зняти пошкоджені деталі авто. Далі наждачним папером треба ретельно і повністю зняти фарбу з пластику. Як кажуть, аж до «кістки». Затим потрібно максимально розігріти паяльник, щоб він легко розплавляв пластмасу. Потім варто прискіпливо розібрати зламану деталь на частини і визначити їх пошкодження. Якщо вдається спів ставити шматки, то беремося до ремонту. Основну деталь прикладаємо до місця зламу пластмаси і пропоюємо паяльником.
Працюємо паяльником точками, тобто обережно паяємо тріщини, одночасно заглиблюючи насадку-палець паяльника аж до половини товщини пластмаси. Таким способом поступово проходимо всіма тріщинами. Потім загладжуємо паяльником виступи на пластмасі.


Другий етап: потрібно створити на спаяних тріщинах щось подібне до арматури, щоби укріпити конструкцію. Для цього використаємо дрібну сіточку. Бажано використати мідну сітку (на вигляд і за характеристиками повинна нагадувати захисну сітку з подушки безпеки чи газової колонки). Коли знайдемо сіточку, то нарізаємо поздовжніми шматками і накладаємо їх на спаяні шви. Якщо тріщина велика, то потрібно класти арматуру через кожні три сантиметри.
Далі паяльником розплавляємо пластмасу на місці стику з сіточкою. Метал поволі зануриться в пластмасу і миттєво застигне. Для додаткового скріплення можна проклеїти шви.
Наприкінці ремонту потрібно зачистити паяні шви, щоб на них можна було без проблем накласти автомобільну шпаклівку.
Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.