«Укрзалізниця» через застосунок і сайт, які не працювали після масштабної кібератаки, відновила продаж квитків.
Про це йдеться в повідомленні компанії.
Відновити роботу онлайн-сервісів вдалося лише за 89 годин безперервної роботи. Однак спершу працюватиме тільки їхній базовий функціонал: продаж та повернення квитків на всі напрямки глибиною 20 діб.


Крім того, по всій країні «для підстраховки» вокзали та каси продовжують роботу в посиленому режимі.
Водночас досі триває робота над відновленням інших сервісів залізниці, зокрема клієнтських. В «Укрзалізниці» запевнили, що внаслідок кібератаки витоку жодної чутливої інформації не було.
Нагадаємо, 23 березня в IT-системі «Укрзалізниці» стався технічний збій, через який не працюють онлайн-сервіси: продаж квитків через застосунок та сайт; онлайн-сервіси замовлення послуг; довідкові послуги.
Наступного дня компанія-перевізник повідомила, що збій спричинила масштабна таргетована кібератака, якою намагалися викликати затримки руху поїздів. Онлайн-продаж квитків лишався недоступним, тож протягом 24-26 березня «Укрзалізниця» працювала в офлайн-режимі.
На тлі цього компанія запровадила компенсаційні пропозиції, серед яких безплатний прийом у платні зали очікування, а також безплатний чай на борту для пасажирів із паперовими квитками, придбаними у період хакерської атаки.
Для відновлення після збою фахівці «Укрзалізниці» співпрацювали із кібердепартаментом Служби безпеки України.
Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.