31 Жовтня 2017
Новини

Із чим найчастіше лучани звертаються на «гарячу» лінію?

Із чим найчастіше лучани звертаються на «гарячу» лінію?

Понад 100 дзвінків від лучан надходять щодня у групу оперативного реагування «15-80» Луцької міської ради. Загалом за три тижні надійшло 2 700 телефонних звернень. Про це сьогодні на оперативній нараді повідомила директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп'як.

Найбільша кількість дзвінків викликана запуском опалювального сезону, який розпочався в місті з 23 жовтня. А саме 966 звернень стосувались роботи ДКП «Луцьктепло». На жаль, із затримкою почали подавати опалення деякі котельні міста, тому лучани зверталися за інформацією саме з цього приводу. Разом з тим, надходили нарікання на недостатні показники гарячого водопостачання. Досі на контролі залишається виконання благоустрою після проведення ремонтних робіт на мережі біля будинків на просп. Волі, 10-12, 48.

Оскільки найбільше звернень стосувалося забезпечення квартир лучан теплом, директор ДКП «Луцьктепло» Валентина Малютіна поінформувала про ситуацію у місті з опаленням. Вона повідомила, що на сьогодні у місті всі котельні працюють, йдеться у повідомленні відділу інформаційної роботи міської ради.

«Були окремі проблеми, пориви мережі теплопостачання, вони ліквідовані. Також після ремонтних робіт запрацювали котельні на вулицях Потапова і Володимирська. Залишаються окремі невирішені питання в ОСББ та через встановлення індивідуальних теплових пунктів. Не вдалося належним чином налагодити співпрацю з ЖКП № 8, ТзОВ «М.Ж.К.» та ЖБК», – зазначила Валентина Малютіна.

За інформацією Лариси Карп'як, 606 звернень стосувались житлово-комунальної сфери міста. Така кількість дзвінків зумовлена проханнями лучан запустити теплопостачання в будинках та розповітрити системи опалення.  Разом з тим, нарікали лучани на занедбаний стан тротуарів на вул. Рівненській та велику кількість сміття в парку Героїв Майдану та Небесного Легіону.

Ще майже три сотні дзвінків стосувались відсутності електроенергії в житлових будинках та квартирах, які були викликані як плановими відключеннями так і аварійними. Всі аварійно-ремонтні роботи були виконані працівниками Луцької міської філії ПАТ «Волиньобленерго».

Продовжує непокоїти мешканців міста відсутність зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій. Також повідомляли мешканці про відкриті колодязі зливної каналізації.

Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: Україна, Волинь
В тему