26 Жовтня 2017
Новини

Чим годуватимуть у потягах і коли у вагонах з'являться душові?

Чим годуватимуть у потягах і коли у вагонах з'являться душові?

З листопада в нічних поїздах в напрямку заходу можна буде замовити гарячу вечерю з борщем і кашею. Зараз на залізниці шукають варіанти, як зберігати і розігрівати їжу під час руху. Чекають на нас і інші новинки.

Нагодувати салатом і борщем

З листопада в нічних поїздах збираються ввести гаряче харчування. Їжу можна буде замовити як при купівлі квитка, так і вже в поїзді. Забезпечувати його буде компанія WOG, яка ще в травні виграла тендер на поставку їжі на всі поїзди, включаючи і нічні. В «Укрзалізниці» сказали, що компанія їм вже запропонувала меню, зараз вони визначаються, оскільки хочуть, щоб пасажири харчувалися здоровою їжею. В меню для пасажирів обіцяють перші страви, каші швидкого приготування, снеки, бутерброди, горішки, салати. Судячи з меню WOG, борщ, курячий суп і крем-суп коштуватимуть 35 – 45 грн, картопля фрі – 19 грн, курячі крильця – 35 грн, салати – 65 – 75 грн, паста з соусами болоньєзе або карбонара – 69 грн.

Правда, самі провідники не в захваті від таких нововведень.

«У провідників в купе холодильники в основному не працюють. Половина мікрохвильовок в поїздах також в неробочому стані. У нас влітку не було де мінеральну воду і шоколад охолоджувати. Наша біда в тому, що залізницею керують менеджери, банкіри, фінансисти, але не залізничники. Вони з нами не радяться, якби хоч іноді приходили і дивилися, що тут відбувається! Ми біотуалети з одного вагона на інший переставляємо, щоб в рейс вийти. Часом окропу в вагоні немає. А вони хочуть, щоб провідник став буфетником, займався торгівлею, і ніякої доплати за це не буде», - сказав голова Вільної профспілки Харківської ділянки Олександр Абросимов.

За його словами, в вагонах і так сміття не влазить в спеціальні відра, а якщо туди ще почнуть викидати одноразовий посуд, то відра будуть вже на середині шляху переповненими. «Нам часом мішки для сміття не видають, а якщо видають, то вони рвуться на ходу», - підкреслив Абросимов.

У самій «Укрзалізниці» кажуть, що вводити харчування будуть поступово. Для початку проведуть експеримент: гаряче харчування з'явиться в поїздах в напрямку Ужгорода та Івано-Франківська. Зараз у відомстві шукають варіант системи для зберігання і розігрівання харчування.

«Уявіть, що поїзд Львів – Маріуполь йде 30 годин. Десь їжу потрібно зберігати, розігрівати. Зараз ми розглядаємо такі варіанти. Це великий проект, який буде реалізовуватися поступово», - сказали в «Укрзалізниці ».

До речі, поки до введення харчування тільки готуються, чай в поїздах вже подорожчав. Тепер замість 6 грн за нього просять вже 7,20 грн. Правда, в вагонах так і залишилися раритетні підстаканники, а обіцяного одноразового посуду в поїздах практично немає.

З музичкою

Також в планах залізниці повернути музику в вагони. Єдина проблема – з правами на музичні твори. «Ми готові транслювати музику, особливо українську, але у нас немає можливості платити. Якщо нам передадуть права, то з задоволенням запустимо цей проект », - сказали у відомстві.

Та ж проблема і з телевізорами в нічних поїздах, поки плазмові екрани висять в СВ-вагонах без діла. Питання також в правах на фільми.

Думають в «Укрзалізниці» і про встановлення душових. «У нас вони є, але не вирішено питання з гігієною. Хоча ось в Словаччині цю проблему в поїздах вже вирішили, можливо, будемо вивчати досвід », - розповіли у відомстві.

Постіль не здаємо

Тим часом в пасажирських поїздах провідники перестали за радянською звичкою вимагати від пасажирів збирати самостійно постільну білизну перед виходом. «Взагалі, згідно з постановою Кабміну, пасажири не повинні самі збирати ліжко, це обов'язок провідника. Правда, є правило: пасажир повинен за півгодини до своєї зупинки дати можливість провіднику забрати постільну білизну. Але спробуйте забрати у нього ліжко вночі, коли йому потрібно виходити, або навіть перед кінцевою зупинкою. Вони сплять до останнього, грублять провідникам, а потім скаржаться, що їх змушують збирати білизну », - каже Абросимов.

«Нам забороняють вимагати від пасажирів самим збирати білизну, оскільки було кілька скарг, і деяких провідників навіть позбавляли премій, - розповіла одна з провідниць потягу Київ – Львів. – Але зазвичай провідники просто заглядають в купе і запитують: мовляв, ще не зібрали? І багато по-старому його несуть самі. А що? У нас багато роботи, білизну потрібно перерахувати, скласти, знайти втрачені рушники. Адже за недостачу доводиться платити зі своєї кишені ».

Нова форма

«Укрзалізниця» взялася за розробку нової форми для своїх співробітників. Цим похвалився глава відомства Євген Кравцов. Замість старих шинелей співробітникам пропонують темно-сірі флісові куртки і утеплені плащі такого ж кольору. Правда, колір настільки сумний, що не подобається і самому Кравцову, про що він і повідомив. «Виростаємо з шинелі! Побачили зразки нової форми осінь-зима для пасажирської компанії. Тестуємо! Але щодо кольору, то точно є питання», - сказав Кравцов.

Раніше повідомлялося, що "Укрзалізниця" має намір розділити пасажирські перевезення далекого прямування на три сегменти. Пасажирам будуть запропоновані поїзди трьох категорій: комфорт, стандарт і економ.

Австрійські федеральні залізниці внесли в систему бронювання новий безпересадочний потяг сполученням Київ – Львів – Будапешт – Відень. Поїзд (або причіпні вагони) повинні запустити з 10 грудня.

 

 

Друзі! Підписуйтесь на наш канал в Telegram та сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: Україна
В тему