1 Травня 2024
Новини

В «Укрпошті» пояснили свою лайку в соцмережах

В «Укрпошті» пояснили свою лайку в соцмережах

В «Укрпошті» відреагували на критику в соціальних мережах через пост із лайкою на платформі Х та зазначили, що «поважають інші думки й право їх висловлювати», але «не поважають невихованість і хамство».

Про це розповів генеральний директор «Укрпошти» Ігор Смілянський.

За його словами, шанс зробити «щось гарне» і не отримати критику чи кримінальну справу в українському суспільстві дорівнює диву. А тому, як зазначив Смілянський, коли «щось робиш», треба брати відповідальність і не звертати увагу на те, «хто там і що про тебе написав».

«Ми показали, що теж вміємо писати, навіть якщо така комунікація неформатна, нестандартна, не гідна “державної компанії” (а ми акціонерне товариство, тож нам можна)», — написав Смілянський.

Він пояснив, що акціонерне товариство існує на ті доходи, які саме заробляє, а прибуток перераховує в бюджет.

«”Укрпошта” нічого не отримує з бюджету. Нам держава внесла в капітал певні активи, і ми відповідаємо за ефективність їхнього використання», — зазначив гендиректор компанії.

Смілянський розповів, що 30 квітня відбулося 7 аукціонів на понад 3,2 мільйона гривень за стартової ціни трохи більше ніж 2 мільйони гривень. Ще два аукціони на понад 400 тисяч гривень відбудуться сьогодні.

Також Смілянський подякував команді SMM за «креатив та витримку», додавши, що компанія поважає «інші думки та право їх висловлювати, але не поважає невихованість, хамство і відверте нерозуміння, як працює система».

Нагадаємо, вранці 30 квітня генеральний директор «Укрпошти» Ігор Смілянський повідомив, що компанія виставила на платформі «Prozorro.Продажі» 531 авто, здебільшого 1990-х та 2000-х років випуску.

Серед них — автомобілі як іноземного виробництва, як-от Hyundai Sonata, Peugeot, Mazda, Citroen, Volkswagen, KIA, Skoda, Volvo, Mercedes Benz, так і виробництва росії та білорусі: МАЗ, ГАЗ, УАЗ, ЗІЛ та інші.

Зібрані з аукціону кошти підуть на оновлення автопарку «Укрпошти», який компанія втрачає після обстрілів у прифронтових регіонах, пояснив Смілянський.

У соціальних мережах компанію почали критикувати через те, що вона не передала машини військовим. В «Укрпошті» різко відповіли критикам, що «вони не йо*нулись» і «хотіли б віддати просто так тим, кому треба», але не мають права.

Однак це викликало нову критику, але тепер через вживання обсценної лексики.

Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: укрпошта, скандал
В тему