Закон про заборону російських телехітів в українському ефірі, прийнятий два роки тому, змусив наших телевізійників терміново знімати свої. Наскільки вдалими вони вийшли, сказати складно - канали, як правило, рапортують, що саме їх серіал став прем'єрою року, приводячи в приклад незрозумілі цифри, в яких глядач вже точно розбиратися не стане.
Ми ж спробували визначити популярність того чи іншого фільму, порахувавши кількість його переглядів на YouTube. Це, мабуть, найбільш реальний і об'єктивний показник популярності, адже якщо картина не подобається, ніхто не змусить вас дивитися її в інтернеті.
В топі - мелодрами і комедії
Ми підрахували, що за останні кілька років в ефір вийшло понад три десятки серіалів. І склали наш рейтинг ТОП-25 українських серіалів на YouTube, які найбільш переглядаються.
Ось наші герої:
«Слуга народу» (2015-го, політична комедія, 1-24 серії). Середній показник перегляду однієї серії - 4, 7 млн
«Родичі» (2016, комедія, 1-8 серій). Середній показник перегляду однієї серії - 1, 42 млн

«Гречанка» (2015-го, мелодрама, 1-60 серія), середня серія - 1,31 млн
«Останній москаль» (2015, комедія). Середня серія - 1,2 млн

«Червона королева» (2015-го, мелодрама, 1-12 серія). Середня серія - 1, 06 млн
«Господиня» (2016, мелодрама, 1-24 серії). Середня серія - 1,01 млн
«Не зарікайся» (2016, мелодрама з елементами стрілялки, 1-100 серій). Середня серія - 949 тис .
«Село на мільйон» - (2016, комедія, 1-12 серія). Середня серія - 726 тис.

«Улюблена вчителька» (2016, мелодрама, 1-8 серій. Середня серія - 653 тис.
«Пес» (2015-го, детектив, 1 сезон, 1-20 серій). Середня серія - 600 тис.
«Вітряна жінка» (мелодрама, 12 серія, 2014 року). Середня серія - 564 тис.
«Клан ювелірів» (2015-го, мелодрама з елементами стрілялки, 5 сезонів, 95 серій). Середня серія - 545 тис .
«Нюхач» (2015-го, детектив, 2-Сезон - 8 серій). Закінчилися зйомки 3 сезону в січні 2017. Середня серія - 516 тис

«Центральна лікарня» (2016, 60 серій, медична мелодрама). Середня серія - 463 тис.
«Безсмертник» (2015-го, мелодрама, 4 сезони по 25 серій). Середня серія - 387 тис
«Співачка» (2016, мелодрама, 1-95 серія). Середня серія 340 тис
«Нитки долі» (2016, мелодрама, 1-40 серій. Середня серія - 305 тис.
«Недотуркані» (2016, політична комедія, 1-24 серії) 1 серія - 529 тис., 2 серія - 264 тис.

«Гвардія» (2015-го, патріотичний бойовик, 4 серії). Середня серія - 233 тис.
«Кращий тиждень мого життя» (2016, комедія, 1-16 серій). Середня серія - 210 тис.
«На лінії життя» (2016, медична мелодрама, 32 серія). Середня серія - 181 тис
«Володимирська, 15» (1-16 серія, поліцейський детектив). Середня серія - 180 тис.

«Одинак» (2017, поліцейський детектив, 1-16 серій). Середня серія - 126 тис.
«Кандидат» (політична комедія, 2016, 1-16 серій). Середня серія - 115 тис
«Потрійний захист» (2016, детектив, 1-16 серій). Середня серія - 106 тис

Відразу кидається в очі, що в лідерах у нас комедії і мелодрами. А в кінці начебто такі топові жанри, як детективи і бойовики. «В Україні чоловіча аудиторія набагато менше жіночої, тому детективи або бойовики у нас не так популярні, як, наприклад, в Британії чи Росії», - пояснює телепродюсер Олексій Гончаренко. І дійсно, на YouTube кожен епізод популярного 12-серійного російського детектива «Мажор-2» набрав близько 5 млн переглядів.

Фахівці відзначають: наші детективи і фінансуються недостатньо. «Українські детективи мають мізерні бюджети, як для цього жанру, - звідси і низька якість, - зазначає Вакалюк. - У США одна серія детектива коштує $ 2 млн, а у нас - $ 100 тис., І це вважається високобюджетним серіалом. Тільки «Нюхач» - виняток ». За нашою інформацією, епізод «Нюхач» коштував в межах $ 500 тис. Проте на YouTube другий сезон зайшов з гіршими показниками, ніж та ж мелодрама «Гречанка».

Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.







