В Україні тепер можна повернути всю вартість квитка на потяг
Відтепер в «Укрзалізниці» можна повернути повну вартість квитка навіть після відправлення потяга.
Про це повідомляє пресслужба УЗ.
У дію вступили зміни до Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України.
Зокрема, відтепер:
– офіційно дозволили повертати пасажиру повну вартість квитка та половину вартості плацкарти, якщо він повертає квиток не менше ніж за 6 годин до відправлення поїзда (а не 9 годин, як раніше). Також дозволили повертати повну вартість квитка (а не 10%) після відправлення поїзда (не більше, ніж за годину після відправлення; вартість плацкарти при цьому не повертається, а повернення квитка у такому разі можливо лише офлайн);
– офіційно спростили процес оформлення замовлень для перевезення організованих груп пасажирів (процедуру дозволили перенести в онлайн);
– привели у відповідність сучасним нормам терміни та визначення (наприклад, визначення «дитина-інвалід» замінили на «дитина з інвалідністю»);
– урегулювали питання замовлення перевезень автомобіля через електронні сервіси;
– уточнили порядок оплати за перевезення собак та дрібних кімнатних тварин;
– ввели нову категорію поїздів – місцеві поїзди, пристосовані для з'єднання інфраструктури різних видів транспорту; визначили порядок оформлення, проїзду та повернення проїзних документів для такого сполучення.
Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.