Понад чотириста пасажирських літаків, взятих у лізинг в іноземних компаній, відмовляються повернути російські компанії.
Законні власники повітряних суден сумніваються в тому, що їм вдасться повернути їх. Про це пише УП з посиланням на Washington Post.
Згідно з даними, із 515 літаків, які перебували в лізингу в момент оголошення санкцій проти росії за її вторгнення в Україну, лізингодавці змогли повернути лише близько 80 літаків.


За словами співрозмовників газети, власники дійшли висновку, що їм не вдасться повернути більшість лайнерів, які зараз перебувають у росії.
Сума страхових претензій, пред'явлених страховим компаніям, уже сягнула 10 мільярдів доларів.
Проблеми виникли не лише з поверненням літаків, а й із поверненням авіаційних двигунів, які також здавалися в оренду російським компаніям.
Газета розповідає про спробу примусового повернення літака Аерофлоту, затриманого в Шрі Ланці на вимогу ірландської лізингової компанії AerCap, яка закінчилася невдачею після того, як москва пригрозила владі країни припиненням постачання нафти та серйозними дипломатичними ускладненнями. Airbus 330-300, що простояв кілька днів в аеропорту Коломбо, отримав дозвіл на виліт до москви і зараз здійснює рейси до Киргизії.
У березні президент росії володимир путін видав указ, що дозволяє російським компаніям використовувати літаки, взяті в лізинг, для експлуатації на внутрішньоросійських лініях.
Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.