29 Січня 2021
Новини

Верховна рада торік купила 111 000 стаканчиків і використала 41 тонну паперу

Верховна рада торік купила 111 000 стаканчиків і використала 41 тонну паперу

Апарат Верховної Ради у 2020 році придбав 111 000 одноразових паперових та пластикових стаканчиків на 38,50 тис. гривень, а також використав 41,4 тонни паперу на 2,27 млн гривень.

Про це Руху ЧЕСНО повідомили у відповідь на запит до управління справами Верховної Ради.

Зазвичай висота малого одноразового пластикового стаканчика — близько 97 мм, а паперового — приблизно 95 мм. Підйом одного пластикового стаканчика становить близько 0,4 см. Отже, висота “ковбаси” одноразових пластянок складає 444 метри.

Висота всіх поставлених одна на одну пластянок сягатиме близько 10,55 км. 

Також Управління справами повідомило, що для забезпечення діяльності Верховної Ради у 2020 році використали 41,4 тонни паперу. На придбання паперу витратили 2,27 млн гривень. 

Також Апарат ВРУ на запит Руху ЧЕСНО повідомляв, що у 2020 році було надруковано 23 примірники тексту бюджету на 2021 рік з метою опрацювання в комітетах. Крім того, у запиті повідомили, що затвердження бюджету відноситься до питань, які розглядаються за спеціальною процедурою.

Раніше ми писали, що на засіданні Регламентного комітету 20 січня 2021 року відтермінували на один рік — до лютого 2022 року — повний перехід законодавчого органу на електронний документообіг (законопроєкт № 4586). Таке рішення підтримали всі дев’ять членів комітету, котрі долучилися до засідання. У сесійній залі нардепи віддали за законопроєкт 248 голосів “в цілому” вже 26 січня.

На засіданні автор законопроєкту Павло Фролов (“Слуга народу”) пояснив, що потреба у відтермінуванні виникла через нещодавні зміни у законодавстві. 

Також Фролов зазначив, що відтермінування пов’язане з політикою економії бюджетних коштів через пандемію COVID. При цьому нардеп наголосив, що у ВРУ вже й так понад 90% процесів відбуваються в електронному вигляді. 

Згідно із пояснювальною запискою, у перший день п’ятої сесії Ради мало б розпочатися використання єдиної автоматизованої системи роботи з документами у ВРУ. Це має бути єдиний засіб опрацювання всіх документів, що створюються і надходять у межах Ради. 

Упродовж року здійснювалась дослідна експлуатація автоматизованої системи. Утім, Регламент Ради отримав нові функції і, відповідно, нові документи, а це спричинило напрацювання нових алгоритмів у електронному документообігу. 

Також уточнюється перелік документів, які мають створюватися у паперовій формі.

Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Читайте також
Все про: вру, Україна
В тему