12 Червня 2020
Новини

Страхова компанія «ЄвроІнс Україна» не виплачує клієнтці гроші та ігнорує її

Страхова компанія «ЄвроІнс Україна» не виплачує клієнтці гроші та ігнорує її

"Повертаємо ваші усмішки!" — з таким гаслом на страховому ринку України працює компанія "ЄвроІнс Україна". Але як виявилося усмішки повертають не всім клієнтам. А крім усмішок не повертають і кошти по страхових випадках.

Вікторія Доманська з Волині уклала в жовтні 2019 року договір добровільного страхування наземного транспорту "Каско класичне". Справно платила страховку та не хвилювалася за майбутнє автомобіля. Аж доки навесні 2020 року - в березні і квітні - сталися два страхові випадки. Пошкодження машини фіксував відповідними актами страховий інспектор Віктор Гуль. 

На станції техогляду вартість ремонту оцінили в 21 069 і 19 845 гривень, загалом понад 40 000 гривень. Надали відповідні рахунки. Погодьтесь, це значна сума для більшості українці. 

Акти про страхові випадки

Проте, коли Вікторія Доманська передала рахунки страховій компанії, почалися проблеми.

За першим випадком у виплаті відмовили. Довгий час в компанії нічого не повідомляли. Вікторія зверталася за роз'яснення у волинський офіс "ЄвроІнс Україна", але менеджер Ольга Новосад розводила руками та казала: "Нічого не знаю". Вона стверджує, що такі випадки розглядаються в Києві. Пізніше менеджер заявила, що регіональні представники страховика лише укладають угоди та збирають інформації, а рішення по виплатах приймаються лише в Києві. Тобто будь-який клієнт компанії після настання страхового випадку буде змушений добиватися правди в Києві, добиваючись до менеджерів офісу в столиці.

Власне Вікторія Доманська так робила і телефонувала на "гарячу лінію" та до департаменту врегулюванню збитків. Там обіцяли розібратися, а пізніше заявили, що керівництво заборонило їм спілкуватися з нею. А в листі, датованому 10-им червня, вона отримала офіційне пояснення, в якому вказано нібито пошкодження було на автомобілі до моменту страхового випадку.

Щодо другого випадку, який трапився 27 квітня, то тут розвиток подій ще дивніший. З 21 069 гривень страховик  чомусь виплатив СТО лише 7 119 гривень. "Жодних відмов, листів, пояснень на мою адресу з цього приводу не надходило", - каже Вікторія Доманська.

Більше того. Інформації про те, чому виплатили тільки частину суми не мають і представники страхової компанії. Всі вони "відправляють" власницю постраждалого авто в Київ. Фактично по обох випадках компанія ігнорує клієнта та не йде з ним на контакт.

Тому 10 червня вона з юристом Яною Кінах прийшла у волинський офіс компанії "ЄвроІнс Україна", де звернулася з заявами по обох випадках з проханням обгрунтувати рішення страхової компанії.

Заяви

За словами Яни Кінах, компанія порушила угоду, адже "Каско" передбачає страхування від усіх видів випадків.

"З юридичної точки вже були порушені умови договору, бо не відбулося досудове врегулювання спору. Зазвичай клієнт повідомляє про страховий випадок, здійснюється огляд і приймається рішення. У цьому випадку компанія проігнорувала обов'язок повідомити про рішення", - пояснила вона.

За словами юриста, якщо компанія буде відмовлятися здійснити виплати, проводитиметься альтернативна експертиза, після якої відбувається звернення в суд.

"І тоді до витрат по страхуванню додадуться судові витрати. Аналізуючи наявні документи, в цьому випадку є реальні перспективи виграшу судової справи", - сказала Яна Кінах. 

**************************************

Тим часом серед автомобілістів поширюється інформація про те, що з початку 2020 року компанія "ЄвроІнс Україна" все частіше відмовляє клієнтам у компенсації по страхових випадках. Нібито за підсумками 2019 року зафіксовані значні збитки і тепер компанію готують до продажу, а для цього потрібно вивести її в нуль або хоча б мінімізувати витрати. 

Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: страхування, Волинь, автомобіль, Україна
В тему