24 Лютого 2020
Новини

У Луцьку запрацював сервіс, який має полегшити життя містян

У Луцьку запрацював сервіс, який має полегшити життя містян

У Луцьку запрацював сіті-бот «НАЗАР» – новий сервіс для лучан, який дозволить оперативно та легко дізнаватися усю інформацію про роботу комунальних служб міста, отримувати повідомлення щодо планових та аварійних відключень світла, газу чи води.

Про це йдеться на сторінці першого заступника міського голови Григорія Недопада в Facebook.

"Вказавши свою адресу, ви зможете надалі постійно отримувати швидкі повідомлення стосовно роботи комунальних служб по окремо взятому будинку. За допомогою бота лучани зможуть відправляти заявки у випадках відсутності води, світла, при виникненні непередбачуваних ситуацій у комунальній сфері. Також комунальники зможуть оперативно отримувати всю інформацію і звернення лучан", - йдеться у повідомленні.

Сервіс вже доступний для використання у Viber і Telegram, зареєструватися в системі дуже просто. Із мобільного телефону необхідно зайти на сайт Citybot.pro, звідти перейти до Viber або Telegram. Далі отримаєте повідомлення із проханням вказати адресу свого будинку і наступні послідовні та зрозумілі сповіщення від сіті-бота.

Наразі до системи вже приєднані практично усі комунальні служби міста. Прийматимуть повідомлення від лучан та відповідатимуть на них із допомогою сіті-бота працівники групи оперативного реагування 15-80. Запрошуємо лучан до використання нового сервісу - послуга безкоштовна, а на її запровадження не витрачалися кошти з міського бюджету.

Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Читайте також
Все про: луцьк, Волинь, комунальні послуги
В тему