14% українських дітей, що закінчили початкову школу, не вміють читати і писати
Про це заявив заступник міністра науки та освіти Вадим Карадній під час виступу на Серпневій конференції педагогічних і науково-педагогічних працівників Києва, повідомляє кореспондент Укрінформ.
«13,6% четвертокласників не досягли базового рівня математичної компетентності. Йдеться про те, що 14% не можуть здійснювати елементарні математичні операції - додавання, віднімання, множення та ділення. Ці базові навички для чотирикласників відсутні. Для них також є дуже складними завдання на міркування та аналіз», - сказав Карандій.
Також, за його словами, майже 14% четвертокласників не досягли базового рівня читацької компетентності.
«Базовий рівень - це прочитати текст, його зрозуміти та знайти інформацію до певного завдання. Дослідження також виявило, що хлопчики мають значно нижчі результати з читання, ніж дівчатка. Це щодо читання, у математиці ці результати - однакові», - зазначив Карандій.
Читайте також:
Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.