20 Серпня 2019
Новини

Чому для державних ЗМІ Twitter заборонив рекламу

Чому для державних ЗМІ Twitter заборонив рекламу

Змінити свою рекламну політику вирішила соцімережа Twitter.

Компанія заборонила рекламу від новинних медіакомпаній, підконтрольних державам, мотивуючи своє рішення бажанням «зберегти і захистити відкритий і здоровий діалог» у мережі.

«Ця політика заборони реклами буде застосована до новинних медійним компаніям, які фінансово або редакційно контролюються державою», — йдеться в опублікованому повідомленні компанії, пише Громадське.

 Список державних медіа будуть створюватися на основі досліджень окремих громадських організацій (наприклад, «Репортери без кордонів», або ЮНЕСКО) і думок «відомих академічних або громадських лідерів у цій області».

Twitter дає 30 днів на те, щоб державні медіа прибрали свою рекламу з соціальної мережі. Які конкретно ЗМІ і з яких країн вже потрапили у чорний список мережі, у компанії не уточнили.

Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: Таблоїд, Україна, Світ, twitter, реклама, змі
В тему