Чому для державних ЗМІ Twitter заборонив рекламу
Змінити свою рекламну політику вирішила соцімережа Twitter.
Компанія заборонила рекламу від новинних медіакомпаній, підконтрольних державам, мотивуючи своє рішення бажанням «зберегти і захистити відкритий і здоровий діалог» у мережі.
«Ця політика заборони реклами буде застосована до новинних медійним компаніям, які фінансово або редакційно контролюються державою», — йдеться в опублікованому повідомленні компанії, пише Громадське.
Список державних медіа будуть створюватися на основі досліджень окремих громадських організацій (наприклад, «Репортери без кордонів», або ЮНЕСКО) і думок «відомих академічних або громадських лідерів у цій області».
Twitter дає 30 днів на те, щоб державні медіа прибрали свою рекламу з соціальної мережі. Які конкретно ЗМІ і з яких країн вже потрапили у чорний список мережі, у компанії не уточнили.
Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.