12 Липня 2019
Новини

Cотні тисяч доларів: скільки партії витратили на рекламу у Facebook

Cотні тисяч доларів: скільки партії витратили на рекламу у Facebook

В соціальній мережі Facebook сторінки партії «Голос», «Європейська солідарність» та «Спільна справа – Сила права» очолюють трійку лідерів за обсягами коштів, вкладених в політичну рекламу цих сторінок.

Такі дані містяться в оприлюдненому звіті Facebook.

Зазначається, що формування звітів пов’язаних з рекламою сторінок, що можуть стосуватися виборів або політики, розпочалося у червні 2019 року.

У рекламу лідерів було вкладено:

– сторінки «Голос» – 88742 доларів (рекламодавець – одноіменна партія);

– «Європейська солідарність» – 66672 долара (рекламодавець – одноіменна партія). Крім того, ще 12671 доларів за рекламу цієї сторінки було заплачено невідомим рекламодавцем;

– сторінка «Спільна справа – Сила права», за рекламу якої було заплачено 41114 доларів (рекламодавець – ГО «Всеукраїнське об’єднання Спільна справа»). Крім того, ще 33781 доларів за рекламу цієї сторінки було заплачено невідомим рекламодавцем.

Також серед лідерів опинилися:

– сторінка «Петро Порошенко», рекламу якої у сумі 30868 доларів профінансував сам Петро Порошенко;

– сторінка «Юлія Тимошенко», рекламу якої на суму 30405 доларів оплатило ТОВ ″Сучасні рекламні рішення″;

– сторінка «БОЙКО – прем’єр», рекламу якої на суму 29535 доларів оплатив громадський рух з одноіменною назвою;

– сторінка «Слуга народу», рекламу якої на суму 27625 доларів оплатила одноіменна партія;

– сторінка «Партія Шарія», рекламу якої на суму 18661 доларів оплатила одноіменна партія;

– сторінка «Опозиційний блок», рекламу якої на суму 14470 доларів оплатила одноіменна організація;

– сторінка «Соціальна справедливість», рекламу якої на суму 12937 доларів оплатила одноіменна організація;

– сторінка «Я за Тимошенко – Фан Клуб», рекламу якої на суму 10851 доларів оплатило ГО «Я за Тимошенко»;

– сторінка «Святослав Вакарчук», рекламу якої на суму 10801 доларів оплатила партія «Голос»;

– сторінка «Типичный Лисичанск», рекламу якої на суму 9811 доларів оплатив рекламодавець Polit.Media;

– сторінка «Всеукраїнський громадський рух «Сила права», рекламу якої на суму 9450 доларів оплатила одноіменна організація;

– сторінка «Об’єднання Самопоміч», рекламу якої на суму 8121 доларів оплатила одноіменна організація;

– сторінка «Українська стратегія», рекламу якої на суму 8022 доларів оплатила одноіменна організація;

– сторінка «Дмитро Голубов», рекламу якої на суму 7152 доларів оплатив невідомий рекламодавець;

– сторінка Obozrevatel, рекламу якої на суму 6911 доларів оплатив рекламодавець «УкрОбоз».

Все про: Політика, Україна, facebook, соцмережі, реклама, політична партія
В тему