ЦВК виділила партіям по 60 хвилин на агітацію на телебаченні та радіо
Центральна виборча комісія розподілила ефірний час для проведення передвиборчої агітації політичними партіями на загальнонаціональному каналі Суспільне телебачення та Суспільне радіо.
У прес-службі ЦВК зазначили, що час буде надаватися у два етапи, рівними частинами, по 30 хвилин.
Зокрема у Центрвиборчкомі наголосили, що ефірний час для проведення передвиборної агітації політичними партіями, кандидати в народні депутати України від яких зареєстровані в ЗБВО, а також кандидатами в народні депутати України, зареєстрованими в ОВО, на регіональних радіоканалах не надаватиметься.
Також ЦВК звернулася до Міністерства фінансів з пропозицією передбачити у проекті держбюджету України на 2020 рік для ЦВК нову бюджетну програму "Відшкодування витрат політичних партій, пов'язаних з фінансуванням їх передвиборної агітації на виборах народних депутатів України". ЦВК пропонує Мінфіну передбачити витрати за цією програмою в сумі 2 253 420 000 гривень.
Читайте також:
У ЦВК вирішили, яким буде бюлетень на дострокових виборах
Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.