Перші цифри абонентів мобільного зв’язку, які скористалися новими можливостями.
За перший день дії нових правил, що дозволяють ідентифікованим користувачам починаючи з 1 травня 2019 року міняти мобільного оператора зі збереженням номера, центральна база даних опрацювала 455 таких заявок, пише «Інтерфакс-Україна».
Про це в коментарі інформагентству повідомив виконавчий директор Українського державного центру радіочастот (УДЦР) Вадим Гулько, призначений адміністратором бази даних перенесених абонентських номерів.
«Станом на 12:00 четверга центральна база даних обробила 455 заявок на перенесення номера. Все працює без перебоїв», – зазначив він.
Про надходження таких заявок повідомляють і самі оператори мобільного зв’язку. Так, перейти до оператора Lifecell висловило бажання кілька сотень абонентів. У «Vodafone України» отримують заявки як на перехід, так і на вихід із їхніх мереж. Тим часом у прес-службі найбільшого мобільного оператора України, компанії «Київстар», журналістам наразі не відповіли на запитання щодо наявності таких заявок.
Нагадаємо, із 1 травня поточного року клієнт будь-якого українського мобільного оператора має змогу звернутися до центру обслуговування іншого мобільного оператора та подати заяву про бажання перейти до нього на обслуговування, зберігши свій номер. Перенесення номера відбуватиметься у будні протягом робочого часу. Єдина умова – абонент має бути зареєстрований у свого первинного оператора. Зареєструватися можна або онлайн, або в магазині свого оператора, надавши документи, що підтверджують особу. Контрактним абонентам проходити таку реєстрацію не потрібно.
Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.





