Скільки кандидати в президенти-2019 витратили на рекламу у Facebook: відверті цифри вражають
Перед самим виборами президента України, що відбудуться 31 березня 2019, Facebook оприлюднив вражаючу інформацію.
Зокрема про те, про те, скільки кандидати в президенти-2019 витратили на рекламу у соціальній мережі – про це пише громадський рух «Чесно».
Найдорожчий допис, який вдалось знайти від сторінки «Я за Тимошенко – фанклуб» прорекламували на суму між 10-15 тисячами доларів.
Пости з офіційної сторінки Юлії Тимошенко рекламують за 1-5 тисяч доларів.
Цікаво, що іноді кандидати більше вкладаються в антирекламу конкурентів.
Найдорожчий допис на сторінці Вілкула присвячений критиці Порошенка. За нього заплатили від 500-999 доларів. Всі інші дописи на його сторінці дешевші.
Антиреклама Петра Порошенка також присутня і на сторінці Юлії Тимошенко. Її приблизна вартість 1-5 тисяч доларів.
Значні обсяги реклами є також у Юрія Дерев'янка. Частина дописів коштувала кандидату 1-5 тисяч доларів. Аналогічні за вартістю дописи є і від сторінки «Порошенко 2019».
Інна Богословська (або хтось від її імені) платить за рекламу в російських рублях.
За привітання жінок з нагоди 8 березня Олександр Шевченко заплатив від 10 до 50 тисяч доларів.
Антиреклама Зеленського на сторінці «Бенін клоун» обійшлася у 100-499 доларів.
У частині випадків Facebook вже почав оприлюднювати інформацію про те, хто саме платить за рекламу. Наприклад, з офіційної сторінки Тимошенко рекламу оплачує ТОВ «Сучасні рекламні рішення».
Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.