21 Лютого 2019
Новини

За 5 років у Львові можуть збудувати метро

За 5 років у Львові можуть збудувати метро

У Львові, який вже не може впоратися з великими потоками наземного транспорту, можна за п’ять років збудувати «легке метро».

Про це на радіо «Львівська Хвиля» заявив співзасновник ГО «Великий Львів» Володимир Квурт, повідомляє IA ZIK.

Володимир Квурт наголосив на тому, що у Львові можна за 5 років збудувати «легке метро» (підземні трамваї. – Ред.). Він розповів, що цілком реально побудувати метро, яке проходитиме через верхню частину вул. Личаківської, через перехрестя вул. Княгині Ольги та вул. Наукової і так далі. Йдеться про кільце, яке оточуватиме історичну частину міста, а його станції будуть з’єднуватись із наявними станціями наземних трамвайних колій. За його словами, вартість такого проекту для міста становитиме 100-150 мільйонів доларів. Це вартість Арени Львів, наприклад.

«В чому різниця між звичайним і «легким» метро? По-перше, діаметр тунелю майже в 1,6 рази менший за звичайний, воно дешевше і там ще є технологія переміщення трамваю, контактна лінія менш травматична для довкілля, мається на увазі немає такої сильної вібрації, що безперечно, актуально для історичних міст. За інформацією, яку я сьогодні отримую, кілометр лінії класичного метро коштує від 7 мільйонів до 30 мільйонів доларів. Коли ми говоримо про «легке метро», ціна падає – від 3 до 12 мільйонів доларів», – наголосив Володимир Квурт.

Він додав, що, якщо порахувати по-максимуму і сказати, що Львову потрібне кільце протяжністю 15 км, то мова піде про вартість 100-150 мільйонів доларів: «До прикладу, це вартість будівництва львівського стадіону, сміттєпереробного заводу. Як на мене, це все реальні речі».

Він також розповів, що у світі є близько 50 міст, які за кількістю населення поступаються Львову, але при цьому мають власне метро. Квурт також навів приклад Шанхая, де діє метро, хоча місто стоїть на болотах і має складну геологію. Вартість проїзду там становить 4 гривні у перерахунку на українську валюту, вартість денного квитка – 12 гривень.

На думку Володимира Квурта, держава має бути локомотивом у втіленні таких проектів, оскільки міста поки що не мають законодавчих підстав залучати з боку інвесторів такі великі кошти самостійно.

Він сказав, що на будівництво метро варто залучати і бізнес, як це зробили в Києві, де створюють приватні гілки метрополітену. Країну потрібно «зшивати» транспортним зв’язком, переконує Квурт. А для великого Львова метро – необхідність і реальність.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Харкові народний бунт через вартість проїзду в громадському транспорті (відео)

Друзі! Підписуйтесь на нашу сторінку Фейсбук і будьте завжди в курсі останніх новин.

Все про: Україна, львів, суспільство
В тему